חדשות בארץ

בושה: בית המחבל שרצח את הרב רזיאל שבח הי"ד נבנה מחדש

ביתו של אחמד ג'ראר, המחבל שעמד בראש החוליה שרצחה את הרב שבח בינואר 2018, נהרס במהלך המצוד אחריו - אך כעת מתברר כי הוא עומד שוב על תילו. בצה"ל בודקים האם ניתן להרוס את הבית מחדש

הרב שבח הי"דהרב שבח הי"ד
אא

ביתו של המחבל, אחמד ג'ראר, שעמד בראש חוליית החמאס שרצחה ב- 9 ינואר 2018 את הרב רזיאל שבח הי"ד, נבנה מחדש.

הרב שבח הי"ד נרצח בפיגוע ירי בכניסה ליישוב חוות גלעד בשומרון, בו התגורר. הוא נפגע בצווארו מירי מרכב חולף, ולאחר טיפול ראשוני בשטח, פונה במצב אנוש לבית החולים "מאיר" בכפר סבא, בו נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

הרב שבח הותיר אחריו אלמנה ושישה ילדים. כשבועיים לאחר הפיגוע חוסל המחבל על ידי כוחות צה"ל והימ"מ בשיתוף שב"כ. ביתו של המחבל בעיר ג'נין נהרס במהלך המצוד אחריו, ולא כחלק מהליך שבמסגרתו מוצא צו הריסה.

כעת, כאמור, מתברר כי הבית עומד שוב על תילו, ככל הנראה במימונם הנדיב של ארגוני הטרור או של הרשות הפלסטינית. יעל, אלמנתו של הרב שבח, אמרה כי איננה מופתעת, מכיוון שלא קיימת מדיניות סדורה ומאורגנת של הרתעה כלפי המחבלים. בראיון לערוץ 20 היא ציינה כי "כדי לייצר הרתעה יש צורך במדיניות קבועה ואוטומטית במצבים כאלה. ועד שלא תהיה כזו, שום סיפור כזה לא מפתיע".

מצה"ל נמסר בתגובה: "בית המחבל אחמד ג'ראר, שרצח את הרב רזיאל שבח ז"ל, נהרס בחודש פברואר 2018 במסגרת הפעילות המבצעית ללכידת המחבלים. באותו מועד, הבית לא נהרס מכוח צו הריסה. באחרונה נודע כי הבית נבנה מחדש. בימים אלו בוחנים גורמי הביטחון אם ניתן לפעול להריסת הבית החדש שנבנה".

תגיות:ג'ניןהרב רזיאל שבח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה