פעילות הידברות

הפרשת חלה וכיסוי ראש – וישועה שלא תיאמן

שרה עמר חוותה הפלות חוזרות, והחליטה להזמין מהידברות ערב הפרשת חלה בביתה. התוצאות – והישועות – ישאירו אתכם פעורי פה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

לפני כחודש, בי"א בחשוון, יום פטירתה של רחל אמנו, חגגה שרה עמר את יום ההולדת הראשון של בנה. זהו לא ילד ככל הילדים: זהו ילד של ניסים.

"היו לי קליטות מאד מהירות של הריון, אבל משום מה מהר מאד היו הפלות טבעיות, בכל פעם" ספרה שרה לעדן הראל במשדר המיוחד שנערך בערוץ הידברות לקראת יום פטירתה של רחל אמנו. "לא בדקתי את הסיבה. בפעם האחרונה שזה לקחתי את זה קשה מאד, והחלטתי שיש רק מישהו אחד שיכול לעזור לי, וזה הקב"ה".

 

מחוג בית לקבלה מרגשת – ולישועה

"ספרו לי שיש ערבי הפרשת חלה, אז התקשרתי לערוץ הידברות, והפנו אותי לרבנית נעמי כהן. היא עשתה אצלי הפרשת חלה", ממשיכה שרה בסיפורה. "דברנו לפני כן, וספרתי לה על מה שחוויתי, על כל ההפלות. היא שאלה אותי: 'את מתכוונת לקבל על עצמך משהו?'. עד אז, בכלל לא ידעתי את המשמעות של הדבר הזה, שאני צריכה לקבל על עצמי משהו בשביל שהקב"ה יתן לי בחזרה מתנה. התחלתי לקרוא כל מיני דברים, להתעניין. בערב, לפני שהרבנית הגיעה, החלטתי עם עצמי שאני מקבלת על עצמי כיסוי ראש, חוזרת בתשובה".

איש לא ציפה לקבלה גדולה כל כך, חזקה כל כך, בערב הזה – שהפך למיוחד ובלתי נשכח. "כשאמרתי את זה בערב של הפרשת החלה, הרבנית נעמי בכתה מאד. כולם בכו".

התוצאות לא אחרו לבוא. לאחר הערב הזה, שרה נקלטה להריון, וכאמור, ילדה את בנה בי"א בחשוון. אך הישועה לא פקדה רק אותה באותו הערב. אישה נוספת שהשתתפה בחוג הבית באותו הערב נקלטה גם היא להריון, ובנוסף – התבשרה גם הרבנית נעמי כהן עצמה בבשורה הנפלאה של הריון חדש...

"כל המתפלל על חברו – נענה תחילה", מגיבה הרבנית נעמי בפשטות לדבריה של שרה.

 

"ידעתי שאתה שומע אותי"

"הישועה הזו, זו הוכחה ברורה לזה שהקב"ה שומע אותי ומקשיב לי. בכל מקום, גם כשקשה – הוא נמצא איתי, ואני תמיד מודה לו, גם על מה שאין לי. ואני מקבלת בחזרה תמיד".

קשה להודות כשאין, מציינת עדן הראל, ושרה מגיבה מיד: "זה קשה. אני הייתי שבורה אחרי ההפלות. אבל היום שגיליתי שאני בהריון היה היום הכי מאושר בחיים שלי. כל כך הודיתי לקב"ה. הלכתי והתפללתי בקברי צדיקים, ואמרתי לו 'ידעתי שאתה שומע אותי'".

הרבנית נעמי כהן מצטרפת גם היא לשיחה, ומספרת על שרה: "יש משהו מיוחד בשרה, שגם היתה לה הכרת הטוב. אחרי הערב ההוא היא עזרה לי להגיע לעוד ערבים, לעוד נשים שצריכות עוד ישועה. היא באמת אישה מיוחדת. המעמד הזה, שהיא קמה ואמרה 'אני מקבלת על עצמי כיסוי ראש' – אף אחד לא אמר לה לעשות את זה, אני לא דברתי איתה על זה. כולם עמדו וצלמו את זה, חברות שלה התחילו לבכות, לא האמינו שהיא באמת הולכת לעשות כזה מהפך, כמו שרה אמנו".

"זה באמת מהפך למישהו שהוא חילוני", מציינת שרה. "לא שאני לא מאמינה, תמיד האמנתי בה', תמיד שמרתי שבת. אבל נכנסתי עכשיו ליהדות ממש חזק, ואני שמחה מזה. כולם שואלים אותי 'איך את מסתדרת, איך המשפחה שלך מסתדרת'. אני היחידה ששומרת שבת והיחידה שעם כיסוי, ובעלי מקבל אותי באהבה, והוא מכבד אותי. הוא בעצמו לא שומר, אף אחד במשפחה לא שומר, אבל הם מכבדים אותי, והם מתפללים איתי ועושים את המצוות איתי. הם נותנים לי את הכח". 

להזמנת חוגי בית חייגי טל' 073-2221290 או במייל aviva@htv.co.il

תגיות:הפרשת חלהפעילות הידברותכיסוי ראש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה