חדשות בארץ

הבוקר לאחר הפסקת האש: צה"ל סיכל ניסיון פיגוע על הגדר

תושבי עוטף עזה המשיכו הבוקר במחאתם נגד הפסקת האש. שר הביטחון אביגדור ליברמן ימסור בצהריים הודעה מיוחדת. הערכות שונות טוענות כי הוא עומד להודיע על התפטרותו

(צילום: ויסאם נסאר, פלאש 90)(צילום: ויסאם נסאר, פלאש 90)
אא

לוחמי צה"ל זיהו הבוקר (רביעי) מחבל שהתקרב לגדר המערכת בצפון רצועת עזה. בהודעה שנמסרה מדובר צה"ל נאמר כי המחבל השליך רימונים שלא התפוצצו, ועל גופו נמצאו גם קאטר וסכין. החיילים ירו לעבר המחבל, עצרו אותו, והעבירו אותו לחקירת כוחות הביטחון. בחסדי שמיים, לא היו נפגעים לכוחות צה"ל.

התקרית על גדר המערכת התרחשה לאחר שאתמול לפנות ערב הסתיים סבב הלחימה בין ישראל והפלגים הפלסטיניים ברצועה, בעקבות הפסקת אש שהושגה בתיווך מצרי. הדיווחים על הפסקת האש התקבלו בביקורת מצד גורמים באופוזיציה, וכן מצד תושבי הדרום. תושבים בשדרות יצאו למחות ברחובות, הבעירו צמיגים וחסמו כבישים בעיר. הבוקר המשיכו תושבים משדרות ועוטף עזה את מחאתם וחסמו את מעבר כרם שלום. כביש 232 המוביל אל המעבר נחסם לתנועה. את ההפגנה יזמו תלמידי תיכון בעוטף, שהודיעו כבר אתמול כי לא ישובו ללימודים. תחת הסיסמה "תנו לגדול בשקט", הם דורשים מהממשלה לפעול בתקיפות נגד החמאס ולהשיב את השלווה לגיזרת הדרום.

ובתוך כך, מלשכתו של שר הביטחון אביגדור ליברמן נמסר כי הוא ימסור בצהריים הודעה מיוחדת לתקשורת, בתום ישיבת סיעת "ישראל ביתנו" שתתכנס בכנסת בשעה 13:00. הערכות שונות במערכת הפוליטית ובקרב פרשנים פוליטיים מדברות על כך שליברמן יודיע על התפטרותו מתפקידו, וזאת בשל חילוקי דעות עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בכל הנוגע למדיניות בה יש לנקוט כלפי החמאס ורצועת עזה, ולאחר שעמדתו נגד הפסקת האש לא התקבלה.

תגיות:עוטף עזהאביגדור ליברמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה