חדשות בארץ

צפו: צה"ל החריב את בניין תחנת הטלוויזיה של החמאס בעזה

ברצועה מדווחים כי חיל האוויר החל לתקוף בנייני מגורים. דובר צה"ל מסר כי מתחילת מתקפת הרקטות, זוהו למעלה מ- 300 שיגורים לעבר שטח ישראל

שדרות, הערב (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)שדרות, הערב (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
אא

צה"ל הפציץ הערב (שני) את בניין תחנת הלוויין "אל-אקסא" בעיר עזה, המזוהה עם החמאס. היושבים בבניין קיבלו התראה טלפונית על ההתקפה המתקרבת והתפנו ממנו. בעקבות ההתקפה שהחריבה את הבניין, שידורי הערוץ הושבתו לזמן קצר, אך חודשו לאחר מכן עם שידורים חוזרים.

דובר צה"ל מסר כי מבנה התחנה מצוי בבעלות החמאס ושימש את הארגון לפעילות צבאית הכוללת העברת מסרים לפעילי טרור גם בגדה, קריאות מפורשות לביצוע פיגועי טרור והדרכה כיצד לבצע אותם. הוא הוסיף כי "בשידורי התחנה מופיעה הסתה קשה נגד מדינת ישראל ואזרחיה, הדרכות ושיטות לביצוע פיגועים נגד אזרחים וחיילים והשגת נשק. מדובר בתקיפה של נכס שלטוני מרכזי של חמאס שבוצעה בהמשך לתקיפות הנרחבות שביצע צה"ל ובתגובה למתקפת הטרור שמוביל ארגון הטרור חמאס לעבר אזרחי ישראל".

(קרדיט: מתוך הרשת)

(וידיאו: דובר צה"ל)

ברצועה מדווחים, בנוסף, כי צה"ל החל לתקוף בנייני מגורים. אחד הבניינים שנהרסו הוא בניין בן שלוש קומות במערב העיר עזה, המכונה "בניין רחמה". על פי ידיעות שונות, טיל אזהרה נורה לעבר ביתו של בכיר חמאס אחמד בחר, סגן יו"ר הפרלמנט בעזה. טיל האזהרה מעיד על הכוונה לתקוף בהמשך את הבניין.

החמ"ל המשותף לזרועות הצבאיות של ארגוני הטרור ברצועה הוציא הודעה, בה הוא מזהיר כי ההתנגדות תרחיב את מעגל האש בתגובה לתוקפנות הישראלית, כהגדרתו, נגד בתי מגורים ומוסדות אזרחיים.

מדובר צה"ל נמסר כי מאז תחילת מתקפת הרקטות הפלסטינית בסביבות השעה 16:30, זוהו למעלה מ- 300 שיגורים מרצועת עזה לעבר שטח ישראל. עשרות שיגורים יורטו על ידי סוללות "כיפת ברזל".

מטח רקטות נוסף נורה הערב, לפני כשעה, לעבר העיר אשקלון. חלק מהרקטות יורטו על ידי סוללות "כיפת ברזל", אך מספר רקטות נפלו בעיר. אחת מהן פגעה בסמוך לבניין מגורים. מבית החולים "ברזילי" בעיר נמסר כי למיון הגיעו 20 נפגעים, מתוכם 13 נפגעי חרדה ו- 7 נפגעי גוף. עיריית אשקלון הודיעה כי מחר לא יתקיימו לימודים במוסדות החינוך בעיר.

(עודכן: 22:57)

תגיות:חמאסרצועת עזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה