חדשות בארץ

צפו: מבצע משטרתי בנגב לתפיסת גמלים משוטטים

במבצע משולב של המשטרה, מג"ב וגורמי אכיפה נוספים, שנערך בפתחת נחל צין, נתפסו אתמול 22 גמלים משוטטים. 10 מהם הועברו לתחנת הסגר

(צילום: דוברות המשטרה, מרחב הנגב)(צילום: דוברות המשטרה, מרחב הנגב)
אא

שוטרי משטרת ישראל ולוחמי משמר הגבול – בשיתוף יחידת הפיצו"ח דרום של משרד החקלאות, פקחי "הסיירת הירוקה" ורשות הטבע והגנים – פעלו אתמול (שלישי) לאיתורם ותפיסתם של גמלים ובעלי חיים משוטטים בפתחת נחל צין, סמוך לכביש 25 דרום.

גורמי האכיפה הצליחו לתפוס 22 גמלים, 10 מהם הועברו לתחנת הסגר. השוטרים אף עצרו חשוד, בן 28 המתגורר ברמת ציפורים, בגין תקיפת עובד ציבור, איומים ואי נקיטת אמצעי זהירות בחיה. הוא הובא היום לדיון בבית משפט השלום בבאר שבע.

אין צורך להכביר מילים על הסכנה של בעלי החיים המתהלכים בקרבת צירי התנועה, ולעיתים גם על נתיב הנסיעה. תאונות הדרכים הנגרמות כתוצאה מכך מסתיימות לעיתים בצורה טרגית, ולא אחת אף באובדן חיים. בתחילת 2018 אירעה תאונת דרכים בכביש 40, סמוך לכלא נפחא, בין שני כלי רכב לגמל משוטט. בתאונה הקשה נהרג ליאור אלמקייס ז"ל, נער בן 13 ממצפה רמון, ושבעה בני אדם נוספים נפצעו, ביניהם ארבעה בני משפחתו של ליאור.

בהודעה שהוציאה המשטרה נאמר: "משטרת ישראל פועלת כל העת יחד עם גופים נוספים באמצעות מבצעים יזומים ופעילות שוטפת במפגעים נקודתיים על מנת למנוע את הסיכון ככל שניתן לציבור משתמשי הדרך".

עוד נמסר בהודעה: "חשוב לציין כי אזור הנגב בו משוטטים בעלי החיים מאופיין בשטחים פתוחים ונרחבים ומאות קילומטרים של כבישים, ובשל כך נדרשת פעילות ממוקדת, תוך שילוב זרועות בין גופי הפיקוח והאכיפה השונים, בשטחים בהם מאותרים בעלי החיים".

(וידיאו: דוברות המשטרה, מרחב הנגב)

תגיות:גמליםהנגב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה