חדשות בארץ

ניסיון דקירה בכפר אדומים - המחבלת נוטרלה

כוח מג"ב הצליח לנטרל את המחבלת בסמוך לתחנת הדלק בכניסה לכפר אדומים. בחסדי שמיים, לא היו נפגעים

תמונת אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)תמונת אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)
אא

מחבלת חמושה בסכין, שניסתה היום (שלישי) לבצע פיגוע דקירה בתחנת הדלק בכניסה לכפר אדומים, נוטרלה ע"י כוח מג"ב. בחסדי שמיים, לא היו נפגעים.

התקרית החלה כאשר רבש"צ אלון קיבל דיווח מבעל חנות פלאפל בתחנת הדלק על פלסטינית שמנסה להתחבא בחנות ומסרבת לעזוב את המקום. כוחות מג"ב שהוזעקו לתחנת הדלק עודכנו בדרך שהפלסטינית עזבה את החנות. הם ערכו סריקות באזור, ואיתרו אותה בסמוך לתחנת הדלק, בכביש המוביל ליישוב אלון.

משזיהו אותה, הם קראו לעברה והתחילו בביצוע נוהל מעצר חשוד, כשלפתע שלפה מספריים ורצה לעברם תוך השמעת קריאות בערבית. אחד הלוחמים ירה לעברה במטרה לנטרלה. המחבלת, תושבת יטא בת 37, נפצעה באורח בינוני ופונתה לבית החולים הדסה בהר הצופים. בחיפוש שנערך בתיקה נמצאה גם סכין.

אתמול ניסה מחבל פלסטיני לדקור אזרחים וחיילים בצומת אליאס, סמוך לכניסה לקריית ארבע. סמל מ' מחטיבת גולני, אחד החיילים ששמרו בצומת באותה שעה, ירה במחבל, שנפגע בירכו. בחסדי שמיים, גם באירוע זה לא היו נפגעים. החייל סיפר לאחר מכן כי ראה את המחבל מתקדם מהצד הפלסטיני לעבר המכוניות בצומת: "לא הורדתי ממנו את העיניים. פתאום ראיתי שהוא מוציא משהו צהוב מהכיס. לקח לי רק כמה שניות להבין שמדובר בסכין. לא חשבתי על כלום, פשוט רצתי לכיוונו וידעתי שזה מה שאני חייב לעשות. כל מה שעבר לי בראש זה האזרחים בצומת שהיו בסכנה".

סמל מ' המשיך לתאר את השתלשלות האירוע: "בהתחלה הוא ברח ממני. החבר שהיה איתי הזעיק עזרה וצעק בקשר שיש מחבל. רציתי שהחשוד יתרחק מהאזרחים ולא יפגע בהם, אז הרעשתי כדי שיתקרב אליי. כשהוא היה במרחק של שני מטרים ממני, נטרלתי אותו באמצעות ירי מדויק לעבר הירך".

ראש השב"כ נדב ארגמן, שהגיע הבוקר לדיון בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת, הזהיר כי המציאות ביהודה ושומרון "מאוד מורכבת". לדבריו, מעל פני השטח אנחנו יכולים להבחין בשקט יחסי, אך השקט הזה הינו שקט מתעתע. מתחת לפני השטח – השטח רוחש ומבעבע מאוד. חמאס מנסה בכל הכוח להוציא פיגועים ביהודה ושומרון ומגזרת יהודה ושומרון – בהכוונה מרצועת עזה, מטורקיה ומלבנון". ארגמן ציין כי בשנה האחרונה הצליח השב"כ לסכל 480 פיגועים: "עצרנו 219 חוליות חמאס וסיכלנו 590 מפגעים בודדים. זה היקף גדול מאוד שרק יכול להצביע על היקף הטרור שמתרחש מתחת לפני השטח".

תגיות:פיגועכפר אדומים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה