הפסקת הריון

בתי, אל תוותרי עליי

בחרתי בך, קטנה שלי, להביא את הנשמה הזאת לעולם, אותה נשמה שהיא חלק ממני. בחרתי בך כי אני מאמין בך. בבקשה אל תפסיקי להאמין בי

אא

ראיתי את הדמעות שלך, את הקושי שלך, את הכאב והבלבול שלך. אז הייתי חייב לומר לך כמה מילים, שהרי כל רצוני בעולם הזה הוא לראות אותך מאושרת.

אני יודע שזה לא מה שתכננת, שזה לא מה שרצית שיקרה לך עכשיו. אני יודע שבראש שלך זה היה נראה אחרת… שהייתה לך תכנית מדויקת ולוח זמנים מסודר לגבי מהלך חייך. אני יודע ומבין שלהביא עכשיו ילד לעולם זה לא משהו שהיה בתכניות שלך, אני יודע. אני יודע שרצית שזה יקרה בזמן אחר, או כלל לא. אני יודע שזה לא נוח לך, שזה מפחיד אותך, שאת חוששת שאולי לא תצליחי לגדל אותו, לטפל בו, לפרנס אותו… אבל היי, שכחת מי זה אבא שלך? שכחת מי מנהל את החיים שלך? שכחת מי החליט לתת לך את המתנה הכי יקרה בעולם?

חשבת שזה יגיע בזמן מתאים יותר, כשהמצב הכלכלי שלך יהיה אחר, כשהסטטוס המשפחתי שלך ישתנה אולי, אני יודע. אני יודע שאני ואת לא חושבים אותו דבר, אבל מה שאת לא יודעת זה שאני מנהל את העולם בצורה אחת ויחידה: כל רצוני הוא לעשות לך טוב. אני יודע שהמצב הזה נראה לך כמו בעיה שאת חייבת לפתור, או חלילה להיפתר ממנה. אני יודע שההיריון הזה, אותו את מכנה "הריון לא רצוי" הוא ממש עול על צווארך.

אני יודע שהיית רוצה להחזיר את הזמן לאחור ולשנות הכל, אבל אי אפשר. אני החלטתי שככה יהיה, אני החלטתי לבחור בך.

הידעת, בתי, שיש בשמיים היכל שנקרא היכל הנשמות, ממנו יורדות כל הנשמות לעולם הזה? כשההיכל הזה יתרוקן סוף סוף, מיד יגיע משיח. אז כל נשמה שיוצאת משם – מקרבת את הגאולה. בחרתי בך. בחרתי בך לקחת חלק בגאולת עם ישראל. בחרתי בך כי אני יודע שיש לך את הכוח, גם כשנדמה לך שאין לך. גם כשהכל נראה שחור, כשאת חושבת שלא תצליחי להסתדר כלכלית, נפשית, פיזית, תזכירי לעצמך – אני כאן איתך, ואני לא מתכוון ללכת לשום מקום.

לא מעט פעמים את מתכננת תכניות ואני משנה לך את הכל. אל תשכחי, בתי הקטנה והמיוחדת, שלעיתים אני חייב לקלקל את התכניות שלך לפני שהתכניות שלך יקלקלו אותך. אל תשכחי שהבאתי אותך לעולם כדי להטיב איתך, כדי לעזור לך להגיע לתכלית של אושר ואהבה, והדרך אל המקומות הכי יפים היא תמיד דרך ארוכה – אך דרך ששווה לעבור אותה.

בתי אהובתי, אני יודע שנדמה לך שזה סוף העולם, שאת חוששת מהדרך בה הסביבה שלך תגיב, מכיצד יקבלו אותך ברגע שיגלו, שאת חושבת שהכי טוב יהיה לעבור הפלה ולשכוח מזה. אך דעי, אהובה שלי, שאין דבר שיכול לצער אותי יותר. הבאתי לך את המתנה הכי גדולה של החיים – הבאתי לך חיים. הבאתי לך את המתנה שמיליוני נשים יתנו כל מה שיש להן כדי לקבל, אותה מתנה שברגע זה ממש יש מישהי שמתפללת בדמעות כדי לקבל – ולך יש אותה, ואת לוקחת אותה כמובנת מאליה.

אם לא הייתי חושב שזה הדבר הטוב ביותר בשבילך, קטנה שלי, לא הייתי שולח לך את זה. אם הייתי חושב שאין לך הכוח או היכולת להתמודד עם זה, הייתי מעלים את זה מחייך. אבל את אמיצה, את הבת החזקה שלי, זאת שמתמודדת עם החיים בגבורה, שמחבקת באהבה כל מה שאני נותן לה כי היא יודעת שלא משנה מה אעשה – אני עושה הכל רק מאהבה ענקית אליה, כי היא כל עולמי. הבת הקטנה שלי שיודעת שאם היא תסמוך עלי באמת, אם היא תזרוק את השכל ותלך אחרי בלי ספקות, היא תזכה לאושר שמעולם לא חלמה לחוות.

בחרתי בך, קטנה שלי, להביא את הנשמה הזאת לעולם, אותה נשמה שהיא חלק ממני. בחרתי בך כי אני מאמין בך. בבקשה אל תפסיקי להאמין בי. אל תוותרי עלי. כשבתי בוחרת לוותר על הילד שאני מעניק לה, היא כאילו אומרת: אני חכמה יותר ממך, אני מבינה את החיים טוב יותר, אני זורקת את המתנה הזאת לפח.

בתי היקרה, אני איתך, מבטיח לך שלא אנטוש אותך לרגע! אשלח לך את הכוח, את היכולת, את הכלים, את הפרנסה – דבר לא יחסר לך, רק אל תוותרי על הנשמה המיוחדת הזאת ששלחתי אלייך, אל תרימי ידיים… אל תפסיקי פעימת לב של עובר טהור, אותה פעימת לב שאני מפעיל. אל תפסיקי אותי, בתי היקרה, אל תקחי ממני את החיים שאני נותן. עצמי עיניים והקשיבי לקול שבתוכך, הקול שקורא לך להיות הדבר הכי מופלא בחייך, הדבר שאת הכי טובה בו, הדבר שהוא העיקר – להיות אמא.

אני מפקיד בידייך את הילד שלי, מאמין בך שתעשי עבודה טובה ותגדלי אותו להיות ילד שאהיה גאה בו. ויותר מזה – אהיה גאה בך, בתי הקטנה שמבטלת את רצונה ומקבלת בהכנעה את רצוני, גם כשזה לא כ"כ מסתדר לה. את גיבורה אמיתית. מבטיח לך שלא תתחרטי על זה לעולם, שהילד הזה יהיה הדבר הכי טוב שקרה לך בחיים. תסמכי עלי, אני לא עושה טעויות… אני איתך תמיד, ואדאג לכל מחסורך, לא אפסיק לאחוז בידך, רק תאמיני בי.

אוהב,

אבא שבשמיים

שוקלת הפלה ? מכיר/ה מישהי שנמצאת על פרשת דרכים?

אמא יקרה, אנחנו כאן, במחלקת אמ"א של הידברות, כדי לעזור לך. העניקי לילדך הזדמנות נוספת, אל תתני לו לסיים את חייו.

לפניות אל מחלקת אמ"א – סיוע, ייעוץ והכוונה חינם לנשים למניעת הפסקת הריון והפלה: טל' 073-2221333, נייד 052-9551591. מייל kalina@htv.co.il  

תגיות:הפלותהפלהמיטל בוארון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה