כתבות מגזין

יובל כבר לא מבולבל: פורש מהופעות בשבת

עכשיו זה סופי: כחלק מתהליך התקרבות ליהדות, הכריז אהוב הילדים יובל שם טוב, על שביתה מוחלטת ביום השבת. ומה עם ההופעות? "מי שירצה לראות אותי יבוא גם בחמישי. בכסף של שבת אין ברכה", הוא אומר

אא

כשזה מגיע להתקרבות לדת - לאנשים רבים, ובפרט כאלו שזכו לתהילה ופרסום, קשה לדבר בחופשיות על תהליכים פנימיים שהם עוברים בינם לבין עצמם, ובינם לבין בוראם. אך לא כזה הוא כוכב הילדים יובל שם טוב, הידוע לכולנו בשם הבמה 'יובל המבולבל' – לו, אין שום בעיה עם חשיפה.

בראיון שנערך עמו במגזין 'פנאי פלוס', התבטא שם טוב ואמר כי "תמיד היה לי קשר לדת, ובשנה האחרונה אני יותר מתחזק. אני עושה את זה לאט-לאט, כי אני מאמין שאם אדם עף גבוה מדי – בסוף הוא יתייאש.

יובל שם טוביובל שם טוב

"לקחתי על עצמי לאכול רק כשר, ליטול ידיים כל בוקר וגם להניח תפילין. לא יוצא לי כל יום, אבל אני משתדל. עצם המחשבה על זה וההתכוונות, עושות משהו. אני גם מדבר עם השם. עושה מה שנקרא 'התבודדות', ואני מרגיש שבאמת משהו קורה בזמן האחרון. מתחילים לקרות לי דברים טובים. אני יותר מתחבר לאני העצמי שלי".

עוד מוסיף כוכב הילדים ואומר כי בד בבד הוא חוקר את הדת מבחינה מדעית. "גיליתי שכולם מדברים על אותו דבר, גם חוקי היקום ותורת הקוונטים. שהמחשבה יכולה לשנות את החומר, זה מוכח מדעית וזה גם כתוב בגמרא".

האם ההתחזקות הרוחנית שלו כוללת גם שיעורי תורה? מסתבר שכן. "אני הולך לשיעורים של הרב יובל הכהן אשרוב בכל יום שלישי, ואני יוצא משם כל פעם ואומר לעצמי וואו", אומר שם טוב.

על השאלה כיצד כל המהלכים הללו מסתדרים עם הופעות בשבת, עונה שם טוב: "החלטתי שמספטמבר, בעזרת ה', אני מפסיק לעבוד בשבת. אמנם בהופעות בשבת מרוויחים הרבה, אבל אני חושב שמי שרוצה לראות אותי – יבוא גם בחמישי. בכסף של שבת אין ברכה".

תגיות:התקרבות ליהדותיובל המבולבל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה