לאישה

איה קרמרמן: "עושה אותי מאושרת להדליק נרות שבת"

הדוגמנית לשעבר איה קרמרמן: "החלום הגדול שלי הוא להיות לבושה בלבן עם כל המשפחה שלי, כולם לבושים לבן, ועולים במדרגות לבית המקדש. אני רואה את זה, זה חי בי"

אא

מבט קטן על הדוגמנית לשעבר איה קרמרמן, ועל כיסוי הראש המעטר בגאון את ראשה - די בו כדי לספר את כברת הדרך שעברה: היא אמנם החלה את הקריירה המקצועית שלה בעולם הדוגמנות, אבל מאז ועד היום – עברו הרבה מים בנהר, ואיה קרמרמן לא שוכחת לרגע להרים עיניים לבורא עולם ולהודות לו, על הרגע בו חזרו היא ובעלה זיו לנגר (מנכ"ל סוכנות הדוגמנות 'לוק' לשעבר) – אל חיק היהדות.

בראיון שנעשה עם קרמרמן בערוץ 2, סיפרה כי מגמת ההתחזקות הרוחנית שלה ושל בעלה, החלה לאחר לידת בנם הראשון, הבכור מבין חמשת ילדיהם – מעמד עליו התבטאה קרמרמן כי הייתה זו אחת מנקודות המפנה בחייה. "השם יתברך נגלה אליי. ו... יאדה, יאדה, יאדה – כיסוי ראש", לדבריה.  

אף על פי שלא גדלה בבית דתי, טוענת קרמרמן כי נרות השבת היו שם תמיד. "מה שעושה אותי מאושרת כיום", היא מסבירה בחיוך, "זה להדליק נרות שבת. את הפמוטים קיבלתי בירושה מסבתא שלי".

על השאלה היכן היא רואה את עצמה בעוד עשר שנים, ענתה קרמרמן: "אם היו שואלים אותי לפני עשר שנים איפה אני אהיה, לא הייתי אומרת שאהיה ב'מאסטר שף', שיהיו לי חמישה ילדים, ושיהיה לי כיסוי ראש. לא הייתי יכולה לצפות לנס הזה. אז אני לא יודעת איפה אהיה בעוד עשר שנים.

"אבל החלום הגדול שלי הוא להיות לבושה בלבן כשכל המשפחה שלי סביבי, לבושים בלבן, ועולים...", בנקודה זו מתפרצת קרמרמן בבכי מהול בציפייה והתרגשות, "במדרגות לבית המקדש", היא אומרת ועוצמת את עיניה, ואחר שבריר של שנייה מוסיפה: "אני רואה את זה. זה חי בי".

תגיות:דוגמנותאיה קרמרמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה