אמונה

מה המטרה של גוי טוב בעולם הזה?

כל דבר בחיים הולך לפי המעשים. כיצד כל אדם בעולם יכול להגיע לאמת? ומהי מטרתו של גוי בעולם - מה יוצא לו מזה?

אא

מהו מטרת של גוים בעה"ז? מה יהיה עם גוי שקיים ז' מצות של בני נח? מה יהיה עם גוי שהיה נוצרי או מוסלמני אדוק שחשב שעושה רצון הבורא? מה יהיה עם ג'יהאד שחשב שעושה רצון הבורא? האם זה לא גזענות שאין להם הזכות להיות עם הנבחר?

* * *

שלום וברכה,

מטרתם של הגויים להיות טובים, ולקיים שבע מצוות בני נח. גוי שקיים שבע מצוות בני נח יזכה לחלק בעולם הבא (לפי דרגתו כגוי, ויהיה מאושר כגוי), והצדיקים שבגויים אף יקומו בתחיית המתים. גם נוצרי ומוסלמי יכולים להיות אנשים טובים, ולקיים שבע מצוות בני נח.

שבע מצוות בני נח מובנים מצד השכל הישר, ונמצאים בלב כל אחד מאיתנו בכל מצב. גם נאצי ידע היטב שלבו הישר אינו מצדיק הרג ורצח, והנאצים והמחבלים פועלים נגד לבם הטוב והישר.

כמובן הקב"ה חוקר לב וכליות, ושופט ביושר כל אדם לפי נסיונותיו וידיעותיו. כל מקרה לגופו.

לכל גוי יש את האפשרות להצטרף לעם הנבחר, אם רק יקבל על עצמו את התורה והמצוות. ואז יהיה חלקו עם בני ישראל. הכל הולך לפי המעשים, ולא לפי הגזע. דוד מלך ישראל היה צאצא של רות המואביה, שהיתה גיורת ובחרה להצטרף לעם ישראל.

לגבי השאלה כיצד כל אדם בעולם יכול להגיע לאמת, זה תלוי בחיפוש והרצון שלו, כי הקב"ה מכוון כל אדם לפי רצונו ובקשתו. מי שרוצה באמת, יגיע ליהדות. ולא במקרה ספר התורה הינו הספר המפורסם והמודפס ביותר בעולם. לכולם יש את האפשרות להשיג את האמת, ולהכיר את התורה. חפש בבקשה בגוגל את המילים "שיחה גורלית". חוברת זו מומלצת ביותר עבורך.

שלך בברכה,

דניאל בלס

תגיות:גוייםשאלות באמונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה