חדשות בעולם

הסיוט של כל הורה: יולדת קיבלה את הילד הלא נכון

מחדל בבית חולים במלבורן, אוסטרליה. אם טרייה הזדעזעה לגלות שעה קלה לאחר הלידה, כי קיבלה אל ידיה את התינוק הלא נכון, ואף שהתה איתו במשך 45 דקות. האם הבוכייה: "זה עצוב שהילד שלי לא קיבל את אותו הקשר שהילד האחר קיבל"

אא

אחד הסיוטים של כל אם טרייה, הוא שהרופאים בבית החולים יבלבלו בין תינוקות שזה עתה נולדו. נכון שהכל קורה בהשגחה מדויקת, אבל נדמה שאין דבר גרוע יותר לאם טרייה מאשר להקדיש את הדקות הראשונות שלה לאחר הלידה, לתינוק של אם אחרת. 

זה מה שאירע השבוע לסמנתה סטולינר, תושבת העיר מלבורן, אוסטרליה. "אחרי 45 דקות ששהיתי עם התינוק שהגישה האחות לזרועותיי, שמעתי התלחששויות בין הצוות וראיתי תכונה רבה בחדר",  סיפרה האם הבוכייה. "שאלתי: 'מה קורה?', ותשובת האחות הייתה: 'היה בלבול, וקיבלת את התינוק של יולדת אחרת".

התינוקות שישנו יחד בלילה הלידההתינוקות שישנו יחד בלילה הלידה

בנה של סמנתה כיום, בגיל שלושה חודשיםבנה של סמנתה כיום, בגיל שלושה חודשים

מיותר לציין איזו צלקת גדולה השאיר המאורע על לב ההורים. "הטראומה הזו השפיעה על היכולת שלנו להתחבר עם בננו האמיתי", הם אומרים.

אז איך קורה מחדל שכזה? כיצד תינוקות מוחלפים למרות שהם נושאים עליהם תגים עם הזיהוי הנכון? ובכן, מסתבר שהדבר לא כל כך מפתיע לאור העובדה שבבית החולים הספציפי הזה 'סנט וינסנט', במלבורן - כל שני תינוקות שנולדים, ישנים למשך הלילה באותה עריסה.

הנהלת רשת בתי החולים הפרטית 'סנט וינסנט' התנצלו בפני ההורים, ואמרו כי מדובר בטעות חמורה מצד האחות שלא היטיבה לעשות 'בדיקה כפולה', בטרם מסירת התינוק לאמו. "זה מאוד מצער את הצוות שלנו ואותי, ואנחנו מרגישים הרוסים בשל התקרית", התבטא מנכ"ל הרשת, איאן גריסולד. "אנו מתנצלים ללא סייג, ולוקחים אחריות מלאה על האירוע".

תגיות:לידה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה