חדשות בארץ

הבוקר ימליצו נציגי המפלגות על המועמד מטעמם להרכבת ממשלה

תוצאות הבחירות גרמו להקדמת התהליך, ונציגי המפלגות יגיעו היום אל בית הנשיא ריבלין, שם ימליצו על המועמד שלהם להרכבת הממשלה. בסביבת נתניהו אומרים: בכוונתו להרכיב ממשלה יציבה בתוך שלושה שבועות

אא

הבוקר (ראשון) נפתח מצעד נציגי המפלגות שיגיעו אל נשיא המדינה, ראובן ריבלין, במטרה להציג את המלצתם על המועמד שלהם להרכבת הממשלה הבאה. מדובר בהקדמה משמעותית של תאריך ביקור המשלחות, שכן מלכתחילה נקבע שהדיונים בין הנציגים לבית הנשיא יחלו רק ביום רביעי, אלא שתוצאות הבחירות חוללו את השינוי ועיתוי המהלך הוקדם.

בשעות הבוקר תגיע המשלחת הראשונה מטעם הליכוד, אחריה נציגי המחנה הציוני, אחריהם נציגי הרשימה הערבית המשותפת וכן הלאה. מסתמן כי נציגי הרשימה הערבית לא ימליצו על אחד המועמדים הנוכחיים.

בשעות הצהריים יגיעו בזו אחר זו משלחות הבית היהודי, ש"ס ויהדות התורה, ואילו משלחותיהן של המפלגות האחרות, 'ישראל ביתנו', 'יש עתיד', 'מרץ' ו'כולנו', יגיעו אל מעון הנשיא בימים הבאים.

עד שיגיע תור נציגיהם, יקיימו בסיעת 'ישראל ביתנו' דיון שמטרתו להכריע על המועמד שלהם להרכבת הממשלה, שכן עד היום נמנעו מלהכריז על החלטתם, כי שנהגו ב'כולנו'.

לאחר שהנשיא יקבל את כל המלצות נציגי המפלגות, הוא יזמן אליו את המועמד שלדעתו רבים סיכוייו להרכיב את הממשלה, ויעניק לו 28 ימים להרכבת הממשלה, עם אפשרות הארכה של 14 יום.

בסביבת נתניהו הבהירו כבר בזמן הניצחון, כי אין לנתניהו כל כוונה להאריך את זמן הרכבת הממשלה, וכי בכוונתו להרכיב ממשלה יציבה כבר בתוך שלושה שבועות מהיום.

תגיות:קואליציהראובן ריבלין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה