חדשות בארץ

מחכים להכרעה: משה כחלון יצטרף לממשלת נתניהו?

בניגוד לכל תחזית, גורף משה כחלון עשרה מנדטים. מתרשם שנתניהו האיש הנכון להרכיב ממשלה, אך עדיין אינו מתחייב להצטרף אליו

אא

ככל שחולפות השעות, תוצאות האמת מתבססות. נתניהו עסוק כבר משעות הלילה בניסיונות להרכיב קואליציה. הוא אינו מבזבז זמן מיותר, ועובד בחריצות רבה. נתניהו מבין שהוא חייב להצליח במשימה. לשם כך שוחח עם ראשי המפלגות הרלוונטיות, ומי שנותר להכריע, הוא יו"ר מפלגת כולנו, משה כחלון, שזכה לעשרה מנדטים בבחירות.

גורמים בסביבת נתניהו מעריכים כי כחלון ימליץ לנשיא לתת לנתניהו להרכיב את הממשלה. זו היתה הנטייה מלכתחילה, אלא שכחלון רצה להרוויח קולות גם מהצד השמאלי של המפה ולכן לא לקח צד ברור.

"הישג יוצא דופן", כחלון (צילום: פלאש 90)"הישג יוצא דופן", כחלון (צילום: פלאש 90)

הבוקר (רביעי) לאחר שהתוצאות כבר קיימות, אומר משה כחלון כי שוחח עם נתניהו ועושה הרושם שכוונותיו אמיתיות. כחלון אמר בשיחה מחוץ לביתו, כי אמנם אינו מתחייב עדיין להיות חלק מממשלתו של נתניהו, אך החל לנהל משא ומתן.

"אנחנו מאוד מאוד מרוצים", אמר כחלון. "התפלגו פה הקולות, זה היה מאבק קשה. אין ספק שזו דרמה ואף אחד לא ציפה לזה... ראש הממשלה דיבר איתי ואמר לי שכוונותיו כנות אך השבתי בנימוס שנחכה לתוצאות האמת".

 "אנחנו נדרוש פתרונות דיור לאזרחים הצעירים ונדאג למעמד הביניים, לחלש, ולקשיש - לא כדי להדיח אף אחד ולא כדי להמליך אף אחד", דברי כחלון.

תגיות:משה כחלוןביבי נתניהוהליכוד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה