חדשות בארץ

התוצאות: כנגד כל הסיכויים - ניצחון מוחץ של הימין

הסקרים הראו צניחה משמעותית, אך תוצאות האמת הוכיחו את ההפך. הרשימה המשותפת השלישית בגודלה. לפיד צנח, בנט התרסק, מרצ שרדה את אחוז החסימה

אא

ישראל התעוררה לבוקר של ניצחון הימין על השמאל. הליכוד רשם ניצחון מפתיע על המחנה הציוני. אחרי כל כך הרבה סקרים שהוכיחו צניחה של נתניהו לשבעה עשר מנדטים בלבד, נרשמות תוצאות אמת לאחר ספירת 99.7% מהקולות ומציגה 29 מנדטים לליכוד, לעומת 24 בלבד למחנה הציוני.

הרשימה המשותפת הפכה להיות המפלגה השלישית בגודלה עם 14 מנדטים, אחריה יש עתיד בראשות יאיר לפיד עם 11 מנדטים. מפלגת כולנו בראשות משה כחלון קיבלה 10 מנדטים. מפלגת הבית היהודי בראשות נפתלי בנט התרסקה לשמונה מנדטים בלבד, לאחר שהתחילה את מערכת הבחירות כמפלגה השלישית בגודלה. המפלגות החרדיות, ש"ס ויהדות התורה מקבלות שבעה מנדטים כל אחת מהן, ואילו ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן זוכה לששה מנדטים. מר"צ שרדה את אחוז החסימה עם ארבעה מנדטים.

ניצחון ענק לנתניהו ולליכוד (צילום: פלאש 90)ניצחון ענק לנתניהו ולליכוד (צילום: פלאש 90)

"כנגד כל הסיכויים, השגנו ניצחון גדול למחנה הלאומי בראשות הליכוד", אמר נתניהו בנאום שנשא בגני התערוכה בתל אביב במהלך הלילה, כשהוא נשמע מתון, אינו מתלהם או מטיח את האמת ביריביו. "השגנו ניצחון גדול לעמנו. אני גאה בעם ישראל, שברגע האמת ידע להפריד בין עיקר לתפל ולעמוד על העיקר - ביטחון אמיתי, כלכלה אחראית, וכן – רווחה חברתית שאנחנו מחויבים לה".

בנאומו הבטיח נתניהו כי ממשלתו החדשה תטפל בנושים כלכליים וביטחוניים ותדאג לרווחתם וביטחונם של אזרחי המדינה.

תגיות:בחירותביבי נתניהוהליכוד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה