חדשות בארץ

רק 72 שעות נותרו: כיצד ייראו המסרים של המפלגות הגדולות?

הם מחממים מנועים ומתכוונים להתמקד במפלגות הקטנות. הליכוד יכוון חיצים לעבר משה כחלון, והמחנה הציוני יכוון את חיציו אל יאיר לפיד

אא

תקופה ארוכה שמרו שתי המפלגות הגדולות, המחנה הציוני והליכוד, על קרב צמוד מאוד ביניהן, שהיה הפרש של מנדט עד שניים, פעם לטובת המחנ"צ ופעם לטובת הליכוד. סקרי השבועות האחרונים העלו כי הליכוד הלך וירד במנדטים, ויש הצופים התרסקות משמעותית.

עדיין לא ידוע האם נראה מהפך ביום שלישי הקרוב, אבל עד אז המפלגות הגדולות מחממות מנועים לחידוד מסרים ב-72 השעות שנותרו להן. מה שברור בשתי המפלגות, הוא שצריך להתמקד כעת במפלגות הקטנות, ופחות להיאבק ראש בראש.

נתניהו והרצוג (צילום: פלאש 90)נתניהו והרצוג (צילום: פלאש 90)

זו הסיבה שיש בכוונת שתי המפלגות, לחדד מסרים בימים שנותרו עד פתיחת הקלפיות, ולכוון את החיצים לכיוון המפלגות הקטנות. נתניהו והרצוג יקראו לציבור להכריע, מי מהם ירכיב קואליציה על אף הקשיים שנכונו לו.

בליכוד מתכוונים להתמקד במשה כחלון:  "כחלון יכול ללכת עם שני הגושים, וננסה לחדד את זה שעל אף שכחלון הוא איש ימין, הוא יכול ללכת גם עם השמאל", אמרו גורמים במטה המפלגה.

במחנה הציוני מתכוונים להמשיך ולהתמקד ביו"ר מפלגת יש עתיד: "הצבעת יאיר, קיבלת ביבי, לא חוזרים על הטעות של 2013". כך פורסם בסרטון מטעם המחנה הציוני. במפלגה יימנעו מלתקוף את מרצ, מחשש שזו לא תעבור את אחוז החסימה.

תגיות:בחירות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה