חדשות בארץ

שבוע אחרון לבחירות: מה מתכננת כל מפלגה?

הם יוצאים להסתובב בקרב פעילים, מפעילים מוקדי שיחות טלפוניות, רכבי שטח ומסרים תוקפניים כלפי היריבים. כך מתכוננים ליום הבחירות

אא

כיצד מתכננים את השבוע האחרון ליום הגורלי של פתיחת הקלפיות?  בליכוד מתכננים לשלוף מסר חדש לעם: נתניהו מתכוון להשאיר את לפיד מחוץ לממשלה. בנוסף, ראש הממשלה יגיע למספר ערים מדי יום, בהן ייפגש עם פעילים מרכזיים ביותר ויעודד אותם להביא מצביעים לקלפי. בשבוע זה יחדדו גם את המסר על כך שלא יתנו יד לממשלת אחדות עם הרצוג-לבני.

רוב המאמצים של המחנה הציוני יושקעו בשבוע זה באיתור מצביעים פוטנציאלים על ידי מערכת שהם מגדירים כחדשנית וראשונית מסוגה. עבודת השטח המסורתית, בצמתים ותליית שלטים בבתי תומכים, תימשך. המסרים במחנה הציוני ימשיכו להיות "או אנחנו או הם".

בבית היהודי מתכוונים להתמקד במסרים כלכליים ובמלחמה נגד לפיד, בעקבות סקרים שהראו שעם היחלשות הרצוג ונתניהו, בנט ולפיד מתחזקים, והמלחמה היא ביניהם. כפי שאמרו לוואלה חדשות: "בין לפיד ובין בנט יש למעשה "דרבי" בין מצביעים צעירים שלא נמשכים לא לליכוד ולא למחנה הציוני, ואשר מוטרדים בעיקר מיוקר המחיה. הסיפור הזה מתפספס, לשם הולכים הקולות".

מה מתכננת כל מפלגה? (צילום: פלאש 90)מה מתכננת כל מפלגה? (צילום: פלאש 90)

ברשימה המשותפת ישקיעו את עיקר המאמץ בהעלאת אחוז ההצבעה במגזר הערבי והבאת הציבור לקלפיות. בין השאר, מתכוונים להעביר מסרים טלפוניים מיוחדים ממועמדי הרשימה לכל אזרח.

גם יש עתיד מתמקדים בשיחות טלפוניות למצביעים פוטנציאלים ומתלבטים. בישראל ביתנו מתכוונים להתמקד בשבוע האחרון בחידוד המסר העיקרי של הקמפיין - חוק עונש מוות למחבלים. במפלגת "כולנו" מתכוונים למקד את השבוע האחרון במאוכזבי נתניהו ולפיד. "ליכודניק אמיתי מצביע כחלון", זהו הקמפיין האינטרנטי החדש שלהם.

מרצ, הנאבקת לעלות מעל אחוז החסימה, תפנה לרגש של המצביעים שלה. "אסור לנו לאבד את מרצ, זה תלוי רק בך". בנוסף ימשיכו לתקוף את המחנה הציוני.

תגיות:בחירות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה