חדשות בעולם

דאעש איימו – היהודי האמריקני עונה

פעילי דעא"ש איימו לפוצץ את רשת קניוני הענק בארה"ב וקנדה – שבעליו יהודי. כיצד הגיב על כך? קראו בכתבה שלפניכם

אא

מכתב מרגש נכתב השבוע על ידי בעליו היהודי של רשת הקניונים Mall of America and West Edmonton Mall בארה"ב וקנדה, לאחר שאוים על ידי פעילי ארגון דעא"ש - בפיצוץ רשת הקניונים שלו. מפליא לציין כי במכתבו ייחס הבעלים את האיום דווקא להתחזקות בשמירת השבת.

"אנחנו צריכים לקחת צעד אחד קדימה ולהתחיל להתמודד עם כל מפעילי החנויות הישראליים / יהודים, שעובדים בקניונים שלנו בשבת. ראשית, אנו מוכרחים לוודא שהם מקבלים חוזים ראויים וכן לגרום להם לסגור את החנויות לחלוטין בשבתות ובחגים, אפילו במחיר של הפחתת השכירות - כדי לפצות על אובדן מכירות.

הקניון הענק בארה"ב הקניון הענק בארה"ב

"אני חושב שהקב"ה מצפה מאיתנו ליותר בתחום הזה של 'לפני עיוור – לא תשים מכשול'. אנחנו צריכים לבדוק את כל סעיפי השבת בחוזים שלנו, כדי לוודא שהכל מכוסה ב-100% ולהבטיח שאין יהודים שעובדים בשבת. אני חושד שכל מה שקרה בימים האחרונים זוהי אות אזהרה מה', ושאנחנו צריכים להתחזק ביתר שאת בתחום הזה של שמירת השבת".

עוד הוסיף וכתב: "אנחנו צריכים לראות את עצמנו כברי מזל על כך שהוזהרנו לפני כן ושניתנה לנו האפשרות לתקן את הסיטואציה הזו. בואו נהפוך את הניסיון הזה לקידוש ה' גדול, שבעקבותיו ילמד כל העולם היהודי כיצד לנהוג. אני ערב לכם שברגע שנעשה כן, לא נצטרך לנקוט בשום אמצעי ביטחון נוספים – למרות שאנחנו שומרים, ונמשיך לשמור ולעשות כל שיידרש על מנת להגן על הקניונים שלנו, בערנות וביטחון מוגברים.

"הקב"ה יגן על כולנו", במילים מרגשות ואמוניות אלו סיים העסקן היהודי את מכתבו.

תגיות:דאע"שאיום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה