חדשות בארץ

זכה בלוטו בפעם הרביעית: "זה מאלוקים"

"זה לא מקרה - יש לי הוראות קבע לתלמידי חכמים" אמר. הזכיות לא שינו את חייו

אא

כסף נמשך לכסף? הסיפור הבא אולי מראה כי לפעמים זה קורה. אצל תושב אשדוד, נשוי ואב לשבעה ילדים, זה קרה לא פעם ולא פעמיים - אלא ארבע פעמים - וכמעט תמיד בסכומים של מיליונים.

הפעם הראשונה היתה בשנת 1983, אז זכה ב- 15 מיליון ₪. בפעם השנייה זכה בשנת 1991 ב- 8.5 מיליון ₪, בפעם השלישית זכה בשנת 2004 ב- 420 אלף ₪ ובשבוע שעבר זכה שוב, ב- 2 מיליון ₪.

הזוכה, בעל עסק עצמי, בן 65, מעיד כי הזכיות הללו לא שינו במאומה את אורח חייו: "כל בוקר אני קם לתפילה בשעה 6 בבוקר, אוכל ארוחת בוקר ויוצא לעסק - עובד עד שעות הערב וחוזר הביתה". בכסף שזכה, כך סיפר, דאג לסדר את ילדיו, שכולם נשואים וב"ה מסודרים. 

הזכיות לא שינו את חייו (צילום: פלאש 90)הזכיות לא שינו את חייו (צילום: פלאש 90)

ההגרלה האחרונה נערכה בתאריך 17.2.15: "שלחתי טופס דאבל לוטו לוטומטי ב-64 ₪. ביום רביעי בדקתי את הטופס וראיתי כי יש לי את 6 המספרים הזוכים. בכדי לוודא שאני הוא הזוכה - התקשרתי לבית מפעל הפיס והם אישרו לי כי אלו המספרים שעלו בגורל וכי קיים זוכה בפרס השני בסכום של 2 מיליון ₪".

איך קורה שבן אדם זוכה כל כך הרבה פעמים בכאלו סכומים מכובדים? נשאל הזוכה המאושר. "זה לא מקרה ולא מזל", הוא ענה. "זה מאלוקים. יש לי הוראות קבע בבנק לארגוני חסד ולישיבות, גם מי שנכנס לעסק שלי לבקש תרומה אינו יוצא בידיים ריקות – מי שנותן מקבל חזרה".

הזוכה הוא אחד מתוך עשרה זוכים סדרתיים שמוכרים למפעל הפיס, כאנשים שזכו בפרס הראשון יותר מפעם אחת. עם הזכייה הנוכחית, הוא מתכנן לקיום הפנסיה. העבודה בעסק שלו היא פיזית, ודרשה ממנו כוחות רבים עד היום. "זו הזדמנות להשתמש בכספי הזכייה וליהנות יחד עם רעייתי מחיים טובים כגמלאים".

תגיות:כסףלוטו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה