חדשות בעולם

עיתון ערבי מדווח: חיזבאללה תיכנן להתנקש באולמרט

על פי הדיווח בעיתון "אל-ערבי אל-ג'דיד", סוכן של ישראל, שפעל לכאורה בחיזבאללה, הוא זה שסיכל את המהלך שנודע לנקום את חיסול מורנייה

אא

עיתון ערבי בלונדון מדווח: ארגון הטרור "חיזבאללה" תכנן להתנקש בחייו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט - במטרה לנקום את חיסולו של בכיר הארגון, עימאד מורנייה בפברואר 2008. על פי הדיווח בעיתון "אל-ערבי אל-ג'דיד", סוכן של ישראל, שפעל לכאורה בשורות חיזבאללה סיכל את התוכנית.

עוד פורסם כי הסוכן, מוחמד שוֹרבֶּה, דיווח לפעיליו הישראלים על  עוד תוכניות נקם של חיזבאללה בחו"ל, בהן למשל פגיעה בשגרירות ישראל באזרבייג'ן לפני שש שנים, פעולה שנמנעה על ידי השלטונות. על פי "אל-ג'זירה", המידע שהוא העביר סייע למעצרם של כמה פעילי חיזבאללה.

אהוד אולמרט (צילום: פלאש 90)אהוד אולמרט (צילום: פלאש 90)

לפני מספר שבועות, בראיון לרשת "אל-מיאדין", הודה נסראללה כי חיזבאללה חשף משתף פעולה "שגויס על-ידי ארצות הברית וישראל". עם זאת, הוא הפחית מהמעמד שצבר שורבה. הוא הודה כי המרגל היה חלק מיחידה משמעותית בארגון. עם זאת הוא הכחיש "פרסומים מוגזמים" בכלי התקשורת, לפיהם הוא היה אחראי על מערך האבטחה, על המערך הרקטי של הארגון או מעורב בדרך אחרת לחיסול של בכירי הארגון מורנייה וחסאן לקיס. נסראללה טען עוד כי לשורבה לא הייתה קרבה לתשתית הצבאית של הארגון.

תגיות:חיזבאללהאולמרט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה