חדשות בעולם

אנטישמיות בלונדון: צעדה מחאה נגד "ייהוד" שכונות צפון לונדון

הוא ידוע כשונא יהודים מובהק, ולשמו נקשרו פרובוקציות רבות. כעת הוא מארגן צעדת מחאה בשכונה הכי יהודית בלונדון

אא

ג'ושוע בונהיל, אזרח בריטי שעומד בראש תכנון מצעד נגד "ייהוד" צפון לונדון, מעורר סערה אנטישמית גדולה בלונדון.  גוף המכנה עצמו "פשיסטים למען זכויות לבנים"', בו תומך בונהיל, קורא למחאה בשכונת סטמפורד היל הנחשבת לביתם של כ-26 אלף יהודים, ומתכננים בחודש הבא צעדה המונית בשכונה, שתהיה מחאה על "ייהוד" השכונות בצפון לונדון. הסקוטלנד יארד טרם החליט אם לאשר את הבקשה. דובר הסקוטלנד-יארד ציין כי התקבלה בקשה לקיום המצעד, אך הוסיף כי על פי החוק הבריטי, שימוש במילים או בהתנהגות פוגענית, גזענית או מעליבה, או הצגת חומר כתוב מתוך כוונה לעורר שנאה גזעית – הוא עילה להעמדה לדין בעבירה פלילית, שעונשה מאסר של עד שבע שנים.

מעבר למדור חדשות – כל החדשות, המבזקים והידיעות.

בונהיל כבר יצר כרזת מחאה עבור המשתתפים ובה נכתב: "לשחרר את סטמפורד היל", בצירוף קריקטורה אנטישמית של יהודי. "זוהי דמוקרטיה, וזכותנו כאזרחים למחות בדרכי שלום נגד עוולות", כתב בונהיל ברשת החברתית טוויטר. "אנו וזכויותנו לא ניהיה מאויימים על ידי כל 'אנטי לבן' והבובות היהודיות שלהם שבשלטון".

לאחרונה עלה שמו של האיש כמי שנאבק בארגון "השומרים" הלונדוני, שמהווה כביכול תחליף למשטרה, ואף זוכה לאימון ופיקוח מטעמה. הארגון עובד עימם בשיתוף פעולה לסיכול פשעי שינאה ועבירות שונות, ובהן עבירות רכוש ופריצות בשכונות היהודיות. טענת האיש שנלחם בהם - מדובר ב"משטרה דתית" בלתי חוקית.

דיב ריץ', דובר ה CST - גוף אבטחה קהילתי שאחראי על מימון אבטחת מוסדות היהודים, ציין כי לבונהיל "רקורד ארוך של פרובוקציות אנטישמיות וגזעניות".

תגיות:לונדון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה