פעילות הידברות

מתיקות קטנה, שמחה גדולה

בחג החנוכה שחגגנו לא מזמן, יצאה מחלקת "הידברות למען הקהילה", בשיתוף עובדי ערוץ הידברות, לשמח את הרבים ולהפיץ את שמחת החג. מאפיית הצבי תרמה סופגניות מדהימות, והחיילים, הקשישים וילדים נהנו ושמחו

  • י"ד שבט התשע"ה
אא

במחלקת "הידברות למען הקהילה" תומכים ומקדמים מעורבות חברתית, בשיתוף עם בעלי עסקים אשר פותחים את ליבם ולוקחים חלק בעשייה המשותפת והמבורכת למען הקהילה.

הפעילות האחרונה בה לקחנו חלק האירה לבבות רבים. בחג החנוכה שחגגנו לא מזמן, יצאה מחלקת "הידברות למען הקהילה" בשיתוף עובדי ערוץ הידברות לשמח את הרבים ולהפיץ את שמחת החג.

כמובן שהצטיידנו בסופגניות המדהימות, העשירות והפריכות שתרמה מאפיית הצבי.

בתחושה עמוקה של שליחות וחדווה פנינו  לעבר בסיסי צה"ל השונים ברחבי הארץ על מנת לשמח את החיילים ולהזכיר להם  שעם ישראל איתם, חושב עליהם ומתפלל לשלומם. עבור החיילים הייתה זו הפתעה נעימה ולא צפויה. "לא פעם, כשכל עם ישראל חוגג, חיילי צה"ל לא מרגישים את אווירת החג, ובדיוק בגלל זה יצאנו לשליחות", סיפר אחד הפעילים. "כשבאנו הם התרגשו מאוד, והחיוך שלהם היה יותר מתוק מכל סופגנייה".

מבסיסי צה"ל המשיכה המשלחת לבתי אבות ברחבי הארץ. אל המשלחת הצטרפו מתנדבות מסורות, שהאירו את לבבותיהם של הקשישים. במאור פנים ובשמחה שופעת חילקו המתנדבות סופגניות, בעוד ששירי חנוכה מתנגנים ברקע.

לקראת ערב המשיכה המשלחת בליווי ליצן צבעוני אל היעד הבא: מחלקות ילדים בבתי החולים.

הילדים המתוקים קיבלו את פנינו במאור פנים. בתוך מציאותם הלא פשוטה, ביקורנו היווה עבורם נקודת אור אופטימית שצבעה את שגרת יומם בצבעים של שמחה.

הליצן שימח את הילדים ובני משפחתם בשירים והפעלות, ומחלקת הילדים חיש התמלאה בצבע, בידור בלונים ושמחה. בנוסף לפעילות המבורכת, המתנדבות חילקו סופגניות לכלל העובדים והחולים במחלקות.

תחושת הסיפוק מילאה את ליבנו למראה אותם ילדים מאושרים ולמשמע תודותיהם של הוריהם ובני משפחתם. 

תגיות:פעילות הידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה