גרידה

השאלה המכרעת: איך עושים הפלה טבעית? האם זה אפשרי?

נשים שמעוניינות לסיים את ההיריון מתחבטות בשאלה: איך עושים הפלה טבעית? אז זהו, שאין לכך תשובה, וזה גם ממש לא מומלץ

  • י"ט שבט התשע"ז
איך לזרז הפלה טבעית | הפלה | הפלה טבעית (צילום: shutterstock)איך לזרז הפלה טבעית | הפלה | הפלה טבעית (צילום: shutterstock)
אא

הפלה היא תהליך לא נעים שגורר סבל גופני ונפשי, אשר אף אישה לא מאחלת לעצמה לעבור אותו. זו גם הסיבה שנשים שמעוניינות לעבור הפלה טבעית מסיבות שונות, מחפשות לא פעם דרך בטיחותית לבצע אותה באופן טבעי ולהימנע מוועדות להפסקת הריון, רופאים וטיפולים תרופתיים או כירורגיים.

צפו בתיעוד מרגש: תינוק בוכה בבטן

 

אז אם גם אתן שואלות את עצמכן – איך גורמים להפלה טבעית? התשובה היא שבאופן מעשי, אין לכך דרך אמתית. אומנם יש הטוענים שטיפולים רפלקסולוגים או דיקור סיני יכולים לזרז הפלה טבעית, אך אין הוכחה אמתית לכך שהטיפולים האלו אכן מזרזים הפלה.

יותר מכך - אמנם ישנן דרכים שונות לבצע הפלה ביתית באופן עצמאי, אך הסכנות שבביצוע הפלה שכזו, ללא השגחה רפואית, גדולות מאד, והניסיון יכול להוביל אפילו למוות, חלילה וחס.

הדרך הבטיחותית היחידה היא לעבור את ההפלה דרך בית חולים מסודר ובצורה בטיחותית. לצד זאת, זה המקום לציין כי על אף שהמצב לא פשוט, ואישה ששוקלת לעבור הפלה,  עושה זאת לרוב מכיוון שיש סיבות משמעותיות מאוד, עדיין יש מקום לעצור ולשקול זאת בשנית. כי מדובר בצעד שאין ממנו דרך חזרה, ונשים רבות שעוברות הפלה מדווחות לאחר מכן על כך שהן מצטערות ומתחרטות.

הרב זמיר כהן – עשיתי שתי הפלות. האם יש לכך תיקון?

שוקלת הפלה? מכיר/ה מישהי שנמצאת על פרשת דרכים?

אמא יקרה, אנחנו כאן, במחלקת אמ"א של הידברות, כדי לעזור לך. העניקי לילדך הזדמנות נוספת, אל תתני לו לסיים את חייו. לפניות אל מחלקת אמ"א – סיוע, ייעוץ והכוונה חינם לנשים למניעת הפסקות הריון והפלה: טל' 073-2221333, נייד 052-9551591. מייל kalina@htv.co.il

נעזרתם בכתבה? ספרו לנו על כך בתגובות, ואל תשכחו לדרג את הכתבה.

תגיות:הפלותהפלההפלה טבעית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה