כל התכנים של אפרת שלום

נמצאו 8 תוצאות:

כתבות אחרונות

תיאטרון האבסורד: מחשבות על החינוך החילוני בארץ

טור נוקב, כמו שמזמן לא קראתם: אפרת שלום, פליטת מערכת החינוך החילונית, בטקסט מכונן שמתחיל ב"תועלת" החברה היצרנית, ומסתיים בזכרונות מרים משנותיה במערכת החינוך. "חישובי תוצר שמנותקים ממחשבה על התכלית של אותו תוצר, משולים למנוע סילון המחובר לאופניים – שנוסעים הישר לתהום"

"תל אביב היא עיר קדושה, כי פה השקר מונח ברחוב"

הם נמצאים ברחוב, מחזקים עוברי אורח באופן בלתי אמצעי, ומהווים שגרירים של אמת בתוך כל ההמולה. עזרא בראוטמן, שר החיוך של תל אביב, הוא המרואיין הראשון בסדרת "אנשי הרחוב". בואו לשמוע את סיפורו האישי המיוחד

"פגשתי בנות שחיות חיים של עבדות": האשה ש"אספה" בנות מרחובות תל אביב מספרת

לפני כמה שנים, יצאה י', חרדית בעלת תשובה, לרחובות תל אביב, כדי לנסות להחזיר את הצעירות של העיר הגדולה – הביתה. היום היא מספרת על הכאב שפגשה, על הלבבות שנגעו, ועל הגאולה שאו-טו-טו כאן. "פגשתי בנות שחיות בעבדות, בתחושה של נבגדות. וניסיתי לומר להן, שהן לא חייבות להיות שם עד אינסוף". כתבה שלישית בסדרת "אנשי הרחוב"

"אני עדיין זוכר את הידיים של קורצ’אק": האמן יצחק בלפר עם ספר ילדים חדש

בן שבע, הגיע האמן יצחק בלפר לבית היתומים של יאנוש קורצ'אק בוורשה. בן 15 עזב, ועם הכיבוש הנאצי נמלט מפולין. לאחר המלחמה חזר לחפש את משפחתו, ומצא עיר ריקה. היום, בביתו שבתל אביב, בלפר עדיין לא הניח את המכחול. הוא מפרסם ספר ילדים חדש, משיק תערוכה ביפו, ועדיין מאמין בעם ישראל: "היום המטריאליזם שולט בנו, אבל אנחנו עם של אנשים מדהימים"

הרב אפרים חממי: "דיכאון? זה כי לא עוסקים בתורה"

ישיבת "אור מרדכי" של הרב אפרים חממי בשכונת התקווה בתל אביב, משמשת מזה עשרות שנים אבן שואבת להתחזקות בשכונה ובעיר כולה. בראיון מיוחד מספר הרב מאיפה הוא מקבל את הכוח לפעילותו רבת השנים, ומסביר למה הדור הנוכחי מרבה להתלונן על עצבות ודיכאון

גאולה על גלגלים: "הנשמות הכי גבוהות נמצאות בתל אביב"

כבר ארבע עשרה שנים, גשם ושמש, שר' שי שורוק, ה"רולרדוס", רוכב על גלגיליות ברחבי תל אביב ומקרב יהודים לאבא שבשמיים. בתחפושת של מלך עם שופר באלול, תרנגול כפרות בתשרי, משה רבנו בפורים או חנוכיה ענקית בחנוכה – ר' שי נותן את כל הלב לכל אחד, ובכל פעם מחדש–והכל כדי לקרב את הגאולה. כתבה שנייה בסדרת "אנשי הרחוב"

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה