כל התכנים של שרה יוכבד ריגלר

נמצאו 5 תוצאות:

כתבות אחרונות

מראה מראה שעל הקיר: איך הפכנו עבדים של תרבות היופי?

המאבק של היהודים ביוונים לא היה מלחמה צבאית בלבד, אלא מאבק תרבויות שניטש על ערכים מנוגדים. הערך האולטימטיבי של היוונים היה יופי. הערך האולטימטיבי של היהודים – קדושה. אין צורך ביותר ממבט חטוף בחברה המערבית בת ימינו, על מנת להיווכח שקרב זה עדיין בעיצומו. מה קובע את ערכנו האמיתי, הגוף או הנשמה?

חג החנוכה: מלחמת הקדושה בתרבות יוון

חנוכה מציין את ניצחונם של היהודים על היוונים. קונפליקט זה לא היה מלחמה צבאית בלבד, אלא מאבק תרבויות שניטש על ערכים מנוגדים. הערך האולטימטיבי של היוונים היה יופי. הערך האולטימטיבי של היהודים היה קדושה. אין צורך ביותר ממבט חטוף בחברה המערבית בת ימינו, על מנת להיווכח שקרב זה עדיין בעיצומו. עד כמה אנו נותנים לאלילי היופי והחיצוניות לקבוע את ערכנו האמיתי?

פנטזיה בארמון הודי

מי מאיתנו לא דמיין את עצמו בתור ילד, מלך בארמון גדול ומפואר? אז זהו, שיום אחד, בהודו, זה קרה: נקלעתי לתוך פנטזיית הילדות שלי, והתארחתי בארמון אמיתי. נהנתי? לא ממש. אבל משהו אחר לגמרי גרם לי להיות מאושרת

על המר(ור) והמתוק

שולחן הסדר עמוס בסמלים של סבל: המרור, מי המלח שמסמלים דמעות, החרוסת שמזכירה את הטיט, ואפילו המצה נקראת "לחם עוני". לשם מה יש צורך בכל סימני הסבל הללו? מדוע לא לחגוג את חג החירות עם סמלי חירות וגאולה?

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה