נפלנו? מתחילים מחדש
גם אם חלילה חטאנו, תמיד יש דרך חזרה. עלינו רק לרצות, כי זה הדבר שיצר הרע הכי חושש ממנו: הרצון והאמונה. הוא יודע שזה הדבר היחיד שיכול לעצור אותו, והוא יעשה הכל כדי לקחת את זה מאיתנו
עידן נגאר
01.07.15 | 09:28
גם אם חלילה חטאנו, תמיד יש דרך חזרה. עלינו רק לרצות, כי זה הדבר שיצר הרע הכי חושש ממנו: הרצון והאמונה. הוא יודע שזה הדבר היחיד שיכול לעצור אותו, והוא יעשה הכל כדי לקחת את זה מאיתנו
עידן נגאר
01.07.15 | 09:28
נס לאור יום: פעוט שנפל מחלון הקומה השנייה בבניין המגורים שלו, ניצל ללא פגע למעט שריטות קלות
שירה דאבוש (כהן)
04.05.15 | 18:02
הרב הרצל חודר
הרב כפיר שחר