ביאה שלא כדרכה
איפוס חיפושצפו: זה מה שקורה למי שמנסה לקחת מה שאינו שלו - בכוח
כבר כתוב שמה ששלך יגיע אליך, ומה שלא שלך - אל לך לנסות לקחתו בכוח. צפו בתיעוד והבינו מדוע
אל החלום שלי, שעתידו בספק: אולי ה' רוצה אותי במקום אחר
להיות מי שאני ללא התפאורה, זאת הקטנה שלא כולם מכירים, אבל הבת שלו, של מלך מלכי המלכים. המכתב שלעולם לא יישלח
מה הטעם להמשיך לצאת לדייטים, אם בסופם אני תמיד מתאכזבת?
כשמתבוננים בזה לעומק, מבינים שבאמת באמת - אין שום דבר רע בלהיות רווקה. אז למה אנחנו בכל זאת מכורכמות וממורמרות על כך שלא מצאנו את האחד שלנו? למה קשה לנו כל כך להישיר מבט מחוייך אל הבדידות שעוטפת אותנו מכל כיוון, ולחבק אותה חזק כאילו היא החברה הכי טובה שלנו? למה קשה לנו לראות את הרווקות כחוויה מרגשת ואפילו מלהיבה?
יש למישהו מושג מאיפה נחת עלינו עכשיו במשרד משטח של מטרנה?
כבר הרבה זמן שהיא רוצה לתקן, לעשות משהו הפוך. לנסות במשהו אפילו קטן "לתקן" את ההחלטה הנוראית שלה שעד היום קורעת אותה. היא הרי הייתה שם, וכעת היא רוצה להיות שם בשביל האמהות הללו שלא תמיד מבינות למה הן נכנסות
אז זה כוח הרצון האמיתי של הנשים
נכון שלא קבלנו כח רצון חזק כמו הגברים, אבל יש לנו משהו אחר הנחוץ לתפקידנו, והוא הדחף האימהי
סוכנויות ביון באמריקה מזהירות: "אל תשתמשו במכשירי טלפון מסין"
כשזה מגיע למכשירים מסין, למרות הפיתוי לרכוש אותם בשל מחירם הזול - סוכנויות הביון האמריקניות והרוסיות מזהירות שלא לעשות כן, ויש להן סיבה טובה לכך




