שאל את הרב - כללי

קל לדבר

  • י"ד תשרי התשע"ה
אא

שאלה

שלום כבוד הרב. סלח לי שאני הולך להוציא את העצבים שלי עכשיו. מדבר נער בן 18.5 במאה העשרים ואחת ואני מדבר בשם כל הבנים הקדושים בעם ישראל שרוצים לעשות את אביהם בשמיים. רבי שמעון בר יוחאי כותב בזוהר ורבותינו דנים בגמרא על חומרת עוון הוצאת זרע לבטלה. אני מזמין את רבי שמעון בר יוחאי הקדוש והצדיק לדורנו שייוולד בזמננו ונראה אותו מתמודד עם הנסיון של הוצאת זרע לבטלה. זה קל לדבר ולרשום שמי שמוציא זרע לבטלה לא נכנס במחיצתו של הקדוש ברוך הוא. נראה אותם מתמודדים עם הנסיון הזה!!!!!!! אני בעוונותיי הוצאתי זרע לבטלה ואני מנסה להתנזר מזה. יום אחד עלה לי כל כך חום הגוף מרוב שהייתי "חרמן" (סליחה על הביטוי) אתה אפילו לא מתאר מזה כבוד הרב,. אני אומר לך הרב, אמרתי לקב"ה: "ריבונו של עולם יהי רצון שחום הגוף שעלה לי עכשיו יחשב לפני עכשיו כאילו נשרפתי על קידוש השם". אף רב שכותב על חומרת הוצאת זרע לבטלה לא מבין את הנערים הצדיקים שעומדים בנסיון הקשה הזה. מה יעשה נער בן 15 שהוציא זרע לבטלה וצריך להתנזר מזה לפחות 4 שנים עד שיתחתן (וגם זה המקרה הטוב)??? האם רבי שמעון בר יוחאי מבין ומגיע למושגים מה שנערי ישראל עוברים בימים קשים אלו??? אני מזמין את כבוד הרב שיתנזר מאשתו במשך 4 שנים. אתה מבין אותי כבוד הרב על מה אני מדבר??? על מה אנחנו עוברים??? לרבנים יש איפה לפרוק, לנו אין!!!!!!!! אני רק שולח חיזוקים לכל בני ישראל שמתמודדים בנסיון הזה ומוסר להם שאלוקים אוהב אותנו וגם אני אוהב את עם ישראל תודה ומקווה שתבין

תשובה

שלום וברכה

בחור צדיק כמוך שעושה ככל יכלתך להימנע מהחטא ומוסר את נפשו למען ה' יתברך הוא במדריגת צדיק ממש אף אם יקרה שחלילה הוא יפול באונס בחטא, מפעם לפעם.

ב' מי שמרבה בלימוד תורה ומוסיף על זה תפילה לבורא עולם שיסייע לו להימנע מהחטא ושלא יחטא, זוכה לסייעתא דשמיא ובעז"ה הכשלונות יהיו נדיירים עד בלתי מצויים.

אשריכם בני ישראל הקדושים שזוכים להילחם עם היצר הקשה ומנצחים אותו פעם אחר פעם. אין לך מושג כמה מעלת גדולה שמיים ועד כמה אתה מתעלה בכל פעם ופעם שאתה נמנע מהחטא החמור זכותך גדולה ועצומה ואתה בזכויותך מגן על כל משפחתך ועל כל הדור כולו.

בעז"ה תזכה בבוא היום לזיווג הגון ולבית נאמן לה' ולתורתו.

עלה והצלח חג שמח,

בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה