שאל את הרב - כללי

נכשלתי באשת איש

  • א' אלול התשע"ד
אא

שאלה

שלום לכבוד הרב . זו הודעה חשובה שאני רושם לפני כחודשיים הכרתי משהי נשואה שהיא רצתה לראות אותי ממש היא באה אליי עד הבית ולצערי חטאתי בעוון הזה איתה .. ושוב אחרי יומיים עוד פעם ... ואחר כך זהו היא ניתקה איתי כל קשר כאילו שזה בא מרצונה לא שמעתי עלייה כלום כלום עכשיו בכל הפעמים האלו קרה לי דבר מוזר ביותר היא לא מהעיר שלי וכל פעם יוצא מצב שאני רואה אותה נוסעת באוטו שלה עם זה פתאום שישבתי עם חבר ולשנייה סבבתי את הראש ופתאום ראיתי אותה נוסעת .. עם זה שהלכתי לחבר פתאום ראיתי את האוטו שלה חונה .. זה דבר הזוי מה שקרה לי אני לא יודע מזה מקרה לא מקרה למה אני ממשיך לראות אותה ? עשיתי על זה תשובה .. ועדיין אפילו שאני רואה אותה היא לא בקשר איתי בכלל

תשובה

שלום וברכה

חוששני שמראים לך משמיים שהתשובה למרות שהיא בוודאי התקבלה, עדיין לא מושלמת. החטא עדיין לא מתוקן. החרטה צריכה להיות בצורה חזקה יותר הזהירות מנשים מכאן ואילך צריכה להיות בצורה חזקה יותר. לא די להיזהר מאישה נשאוה שאכן עוונה חמור ביותר אלא אף מכל אישה שאינה אשתך ואינה טהורה עליך להתרחק כמטחוי קשת.

יש לקבוע איתים ללימוד תורה בכל יום כדי להגביר את כוח היצר הטוב ולימוד התורה יסייע לך להימנע מחטאים מכאן ואילך, כדברי חכמים בראתי יצר הרע בראתי תורה תבלין כל זמן שאתם עוסקים בתורה אין אתם נמסרין בידו.

ה' יעזור שנזכה כולנו לתשובה שלימה מהרה,

בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה