זוגיות

בעיה במציאת זוגיות

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

שלום , יש לי אח בן כ- 27 שנים. השנה האחרונה הייתה קשה מאוד עבורו. הוא הכיר בחורה לפני כשנה וקבע עימה מועד לחתונה.קשרי החברות כשלו והחתונה בוטלה כחודש לפני המועד. לאחר מס` חודשים הכיר בחורה נוספת ושוב גמלה בו ההחלטה להינשא . הבחורה עברה לגור בביתינו ועל פניו קשרי החברות נראו נהדרים ומבטיחים במיוחד. לצערנו , שוב כחודש לפני החתונה הבחורה "ברחה" מסיבה לא ידועה והחליטה שאינה רוצה להינשא . 2 החתונות בוטלו בשנה אחת. הראשונה בוטלה עקב רצון של אחי והשניה מסיבה לא ידועה. מיותר לציין שאחי שבור ואיבד אמון בבחורות. הרגשתו שהוא חסר מזל ולעולם לא יינשא. אחי בן מזל בתולה, בחור רגיש ומפונם כאחד. אנו בני המשפחה מנסים לעזור לו רבות אך לא מצליחים לגשת אליו וחוששים מאוד לחייו ... אשמח מאוד שתצרו עימי קשר , אולי יש בידכם כלי שיוכל לעזור לנו \ אולי איזו ברכה שתעזור לאחי למצוא את זיווגו האמיתי בקרוב מהאחות הדואגת והכואבת .

תשובה

שלום וברכה

כשזיווג לא הולך יש להתפלל אל ה`. וכן לפשפש במעשיו שמא פגע באדם אחר פגיעה קשה דבר הגורם לעיתים קרובות לעיכוב הצלחת האדם. אם אכן פגע באדם מסויים יש לבקש את סליחתו ובכך יזכה לישועה. כמו כן מומלץ מאוד לעשות התרת קללות. אם תשלחי לי את שמו אתפלל עליו בכותל המערבי.

אך אוסיף שיש להקפיד על כללי ההלכה בענין הצניעות ולא לגור יחדיו עד לנישואין, אי שמירת הלכות יחוד ונידה, גורם לסילוק השפע והברכה.

בברכה - בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:הדרכה למציאת זיווגזיווג מתעכב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה