זוגיות

אמון בבון זוג שלי

  • י"ח אלול התש"פ
אא

שאלה

שלום, יש לי חבר כבר כמה חודשים (קשר רציני ולא סתם) ואני לפעמים מפחדת שהוא מסתכל על בנות אחרות, כבר ראיתי אותו עושה את זה, לדעתי כמה פעמים ופעם אחת הוא הודה ואמר שהוא סתם הסתכל ולא בהתבוננות, אבל אני באינטואיציה דווקא לא ממש הייתי בטוחה שזה ככה כי לא כל אדם ברחוב תופס את תשומת הלב ואת העין ועצם זה שמישהי תפסה לו את התשומת לב זה מפריע לי, זה כואב לי, הוא אמור לרצות רק אותי לא עוד בנות ועוד שהוא לידי להסתכל על אחרות ? מוזר לי, רציתי לשאול מה הרב אומר על כך, איך אני אמורה להתייחס לזה? זה אומר שהוא לא אוהב אותי מספיק אם הוא מסתכל על אחרות שמתלבשות חשוף ברחוב ? מה לעשות במצב הזה ? אשמח לעצה .

תשובה

שלום וברכה

טבעו של האדם הסביר והנורמלי שהוא נמשך להסתכל על נשים לפחות בראיה בעלמא. כך ברא ה' את האדם במטרה שימשך לבני המין האחר ומזה יבוא דור נוסף כמובן.

אמת שירא שמים צריך לעבוד על עצמו שלא ימשך אחרי תאוות עיניו ויסיר את מבטו וזה הוא חיוב מהתורה שנאמר ולא תתורו אחרי לבבכם ואחרי עיניכם, אבל ברור שאין לראות כבגידה כאשר עיני הבעל נופלות על אישה זרה. זה לא אומר שהוא רוצה מישהי אחרת ולא אומר שהוא לא מרוצה ממך. אם כי בוודאי מתפקיד הגבר לשמור על עיניו ולהיזהר מאוד שלא יעבור על איסור ההסתכלות בנשים. אבל אין לראות זאת כאיךלו את לא בסדר ולא לקבל את זה כפגיעה אישית חלילה.

ה' יעזור שכולנו ננהג ביראת שמים וננהג בטהרה כראוי.

בברכה,

בנימין שמואלי 


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:בגידההסתכלות בנשים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה