מצאתי את עצמי, מחפש ישיבה.

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

קודם כל שלום כבוד הרב. אני בחור בן 19.5, חילוני בשפה של היום. אמונה בבורא עולם תמיד הייתה לי, ידע לא. התחלתי לשמוע הרצאות בהידברות והחכמתי. עולם שלם של טוב ואהבה נגלה לפני, ההפך הגמור ממה שהכרתי ושנאתי. בשלוש שנים האחרונות עברתי מין `טראומה`, לקחתי את קשה עד כדי מחשבות אובדניות. זה היה משהו שגרם לי לחשוב הרבה מאוד. ברור לי שהבורא עשה לי את זה כדי שאני יתקרב אליו, וזה מה שאני הולך לעשות באהבה רבה. אני הולך לחזור בתשובה, אבל הבית והסביבה לא ממש מאפשרים לי. כיצד אני יוכל למצוא ישיבה שמתאימה לי? אשמח מאוד אם תוכל לעזור לי בעניין זה. תודה רבה מראש. (אני מקווה שכניסה לישיבה היא ללא תשלום, כי אין ממש מאיפה לשלם)

תשובה

ברוכים הבאים ליהדות

 כל מה שעושה הקב"ה עם האדם הוא לטובתו, רק שהאדם אינו יודע באמת מה טוב לו, במקרה שלך ניכר כי הצעדים שעברת הביאו אותך להכרה במהות האמתית של העולם, אשריך!.

 ואכן הכיוון שלך לישיבה הוא הכיוון הנכון, יש כיום הציע רב של ישיבות מן הסוג הזה בהרבה רמות, ועליך להתקבל לפגישה עם מנהלי הישיבה, ובאמצעות פגישות אלו תמצא את מקומך הנכון במהרה. תוכל להתקשר עם ירון בטל.

036166614 שיוכל להדריך אותך יותר בפירוט. וכפי שאתה מקוה, כניסה לישיבה אינו כרוך בתשלום כל שהיא, באם המצב הפיננסי אינו מאפשר.

שיהיה בהצלחה - מנשה ישראל


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה