האם זה בסדר שביטלתי חתונה?

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

שלום רב, לפני כחודש הייתי אמורה להתחתן עם בחור ושלושה חודשים לפני החתונה קמתי ועזבתי כי לא היה לי טוב עם הזוגיות הזו , הוא היה מאוד קנאי ורגזן , האם זהו חטא או משהו שבורא עולם כיוון אותי אליו, אני עכשיו כבר כמה חודשים בלעדיו ומאוד עצוב לי למרות שאני יודעת שעשיתי את ההחלטה הנכונה, אבל אני לא מוצאת אף אחד אחר , למרות שאני כל יום מתפללת למציאת זיווג, מה לעשות, מצב הרוח שלי רק הולך ויורד.

תשובה

שלום

 יתכן מאוד שהיית צריכה לעשות מה שעשית, [אני מבין שהודעת לו על ניתוק הקשר], אדם צריך ליזהר שלא ליכנס למערכת זוגיות שהוא לא מאמין בה.

פשר הענין והקשר שהיה לך עמו עד לשלב של כמעט חתונה, יש לה הסבר קבלי, לפי המבואר בספרים הק` כי מלבד הזוג האמיתי, ישנו חיבור משני חלש בין הנשמה לנשמות אחרות שאינן בני זוגה, ובכדי להתקרב ולמצוא את הזוג האמיתי יש לעבור את השלב של ההתנתקות מהנשמות שהן לא הזוג האמיתי, ורק אחר כך אפשר לגלות את הזיווג הנכון.

ובכן, בצעד שעשית התקרבת למטרה, רוממי את מצב רוחך, תמשיכי להתפלל, ובס"ד תמצאי את בת זוגך במהרה. אם תשלחי את השם שלך עם שם האמא, אוכל בלי נדר להתפלל עלייך אצל הכותל המערבי, ובשאר מקומות.

בהצלחה - מנשה ישראל


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה