חברה והשקפה

לקראת לידה והוריי מתגרשים גירושים מכוערים

  • י"ז שבט התשע"ט
אא

שאלה

היי, אני נמצאת בשבוע ב40 להריוני ואמורה ללדת בכל רגע. לפני כשנה וחצי גיליתי על אבי בגידות וחשפתי אותן בפני אמא שלי. לאחר זמן פרידה ממושכת שלהם אימי החליטה לחזור לאבי.
כיום הם נמצאים שוב בתהליך של גירושים מכוערים מאוד ואני כל רגע צריכה ללדת ומרגישה די באמצע . אבי נוהג כל יום לחייג אלי כמה פעמים ביום ולשאול לשלומי מה שלא היה עושה בחיים ומדבר איתי בצורה יותר מדי יפה וקשה לי מאוד לענות לו בכך בחזרה כמובן עקב גם הדברים שבעבר עליתי עליו וגם עקב זה שמעולם לא קיבלתי ממנו יחס כזה. מצד שני יש את אמא שלי שכל חייה הייתה איתו כדי לשמור עלינו כילדים. אך כשגדלנו היא הבינה שהיא לא יכולה להתמודד מולו. אני בת יחידה בין 2 בנים , נשואה ברוך השם לבעל מקסים קשה לי מאוד להרגיש באמצע אני מרגישה מועקה שאני לא פותחת בפני אבא שלי את הרגשות שלי אני משתדלת לנסות לשמור על כיבוד הורים ולא לפגוע בו אבל אני ממש מתעצבנת כשהוא מדבר אליי פתאום כל כך יפה ונוהג להתקשר 3 פעמים ביום לפחות. אני לא מצליחה להיות שקטה לקראת הלידה שלי מאוד מתוסכלת. מה אני אמורה לעשות?

תשובה

שלום וברכה

למרות כל הכאב מהעבר, מצווה גדולה להתגבר על הכל ולכבדו ולקבל את האבא החדש שכנראה עשה חושבים מחדש על התנהגותו כל הימים והוא רוצה להיות אבא טוב ונורמלי וככל שתקבלי אותו כך הוא יזכה לחזור להיות אדם טוב יותר ובריא יותר.

כך גם א תזכי בהמשך להכיר את אביך מחדש דבר שיעזור לך מאוד ליציבות הנפשית שלך וגם לזכות למצוה הגדולה של כיבוד הורים שמעניקה ברכת השם לחיים ארוכים טובים ומאשרים.

בהצלחה ובברכת לידה קלה בזמנה,

בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:כאבעבר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה