ריבוי הדתות גורם למלחמות

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

שלום רב! אני משוכנע בדברים הבאים: כל ההוכחות שמעידות שהתורה היא מהשמיים הם בסך הכל הוכחות שלקוחות מהמצרים הקדמונים הבבלים.היוונים ועמים אחרים וכמובן מנסיון החיים. כולל מה שרשום בזוהר הקדוש על צורת העולם ועוד.. דברים שאמרתי בעבר: וואו איך ידעו את זה לפני 2000 שנה. מסתבר שעבדו עליי. אשמח לפרט בהרחבה. כל הגיאולוגים מעידים שהעולם קיים למעלה מ-6000 שנה. והיו דינוזאורים לפני מיליוני שנים. ותאוריות כמו המפץ הגדול והאבולוציה של דארווין מוסכמות ומקובלות. חשוב להבין שני דברים: 1. העולם לא נוצר במקרה אלה יש חוקיות וכוחות בטבע שגרמו להכל ואף אחד לא קבע את החוקיות הזאת. היא עצמה מעל לכל. 2. האנושות יצרה לעצמה דתות שונות ומרובות והדתות גרמו למלחמות. פשוט מלחמת קיום כמו בטבע שיש לנו הרבה מה ללמוד ממנו. והשואה ועוד רבים... הם דוגמאות לזה. לא התבוללות ולא חטאים. אלא: יהדות. נצרות. איסלאם. בודהה וכו`.... אם כל העולם היה יודע את זה ומפנים את זה. היינו פועלים ועוסקים כרגע בעיקר ולא בטפל. יש דברים הרבה יותר חשובים שעלינו לעשות למען העולם ולא להשמיד את עצמנו. אשמח לתגובה אובייקטבית. בברכה.

תשובה

שלום

נסי אשמח לראות את המקור הבבלי או המצרי לתורה . כל הוכחה שנמצאת גם בתרבויות אחרות למציאות האלוקית היא יכולה לשמש גם אותנו, הרי הוכחה כזו היא סך הכל באה להעיד שיש אלוקים דבר שכל אדם באשר הוא יכול להוכיח.

 הוכחות לאמיתות התורה! נתיתנה משמים! קיימים גם כן, וזה דבר שאינו בנמצא בשום תורה או רעיון אחר, ולכן היהדות היא המחייבת לאמונה בה. אחרי שתקבל את זה , תבין עד כמה הדבר היחיד שחשוב בעולם זה התורה והמצוות, וזה הדבר היחיד שמשפיע באמת על מה שקורה בעולם.

אתה מוזמן להצטרף לסמינר הקרובס, ולעמוד בעצמך על מיטב ההוכחות לאמיתות התורה ומעמד הר סיני, ועד כמה זה מחייב אותך.


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה