הלכות ומנהגים

נטילת ידיים שחרית מתוך כוס חד פעמית

  • ט"ו כסלו התשע"ט 
אא

שאלה

שלום לכבוד הרב! קראתי תשובה באתר לגבי נטילת ידיים מוך כוס חד פעמית ורציתי שאול לגבי זה" האם אני צריכה למלא את הכוסעד למעלה ולשפוך הכל על יד אחת ולמלא שוב ולשוך על היד השניה על מנתשתהיה שפיכה מלאה על כל כף היד- שלא ייצא מצב שהשפיכה היא על חצי יד או שלשוף 6 פעמים ומה שיספיק יספיק -כי אני נוטל מכוס חד פעמית ובהתחלה הייתי שוכת ממש שיש בכוס ואם נגמר ממלאה שוב- אבל היום התחלתי לפעול אחרת -אני ממלאה שופכת כוס שלמה על היד וממלאת שוב ושופכת על היד השניה וככה עד שזה מסיפק לפעמיםבהלכה ואני עושה את זה 8 פעמים ולא 6 ליתר בטחון אודה לכבוד הרבה אם יססיר לי מה הצורה הנונה- כי נטלה- מספיקה להרבה שפיכות וכוס זה אחרת.. תודה ויום טוב!

תשובה

שלום וברכה

כך ראוי לעשות ליטול בשפע ולמלאות שוב ושוב מהברז או מבקבוק.

בהצלחה,

בנימין שמואלי


מתחזקים ומתחזקות, רוצים להתייעץ עם רבני הידברות? שלחו מייל אל tamir@htv.co.il או מלאו פרטים כאן, ונחזור אליכם בהקדם >>
תגיות:נטילת ידייםבקבוק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים