חברה והשקפה

האם גם לרשעים יש עולם הבא?

  • ה' אדר התשע"ח
אא

שאלה

שלום לכבוד הרב !

אני אשת אברך...לאחרונה יש לי ירידה רוחנית ....כי אני לא מצליחה להבין מדוע דרך רשעים צלחה עד כדי כך ?!!!!
בעלי אמר לי שלרשעים יש עולם הבא אבל לא יהיה להם חלק משלהם...אבל הם כן יהיו...אז מה זה שווה לי ?! להיות צדיקה ?! אם בסופו של דבר הרשעים לדוגמא שנשים שמתלבשות בחוסר צניעות...הן גם נהנות מזה , בורא עולם נותן להן גוף יפה שיער יפה והן משוויצות בזה ואז יהיה להם עולם הבא ?!!! .... כבר מגיל 13 אני סובלת מסימני מתיחה ומ"קטורזיס פילאריס" שזה סוג של בעיית עור אסטתית ואני לא אחת שחושפת את עצמי....הגוף שלי מוצנע ומכוסה ואני זו שקיבלתי על הראש !!! בעוד שהן מגיל קטן חושפות את עצמן ובורא עולם לא מעניש אותן ,, או לדוגמא אנשים שצוחקים על חשבון אחרים , כולם אוהבים אותם הכל הולך להם בחיים ושבמקביל האנשים שצחקו עליהם נהיו סגורים יותר ...והחיים שלהם נקטעו בגללם, ולאותם אנשים יש עולם הבא ?!!!!
אז מה זה שווה לי אם אני גם ככה סובלת משני הדברים שציינתי ..אני יצאתי קירחת מכאן ומכאן ובנתיים הם חיים נהדר גם פה וגם שם :(

כבוד הרב זה נכון ???

תשובה

שלום וברכה

אתן לך משל שיבהיר לך את הדברים בעז"ה

משל למה הדבר דומה לשני אנשים אחד עובד בכיר בהיי טק שמשתכר עשרות אלפי שקלים בחודש ויש עוד אחד מקבץ נדבות קבוע שמקבל כל חודש מבעל הבית מאה שקלים כתרומה. האם יש מצב שהעובד הבכיר יגיד איזה מסכן אני עובד כל החודש ובסוף גם הקבצן מקבל כסף כמוני, הרי הוא יודע שהקבצן מקבל תרומה קטנטנה והוא מקבל משכורת מכובדת. הנמשל הוא הרבה יותר חזק מהמשל אף אם נניח שהרשע יקבל שכר (לא בטוח כל כך) הרי שהוא יקבל את השכר כמו הקבצן לעומת השכר שלך כבעובד בכיר.

מקווה שהדברים מספיק ברורים ואשמח לסיע עוד.

בברכה,

בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:עולם הבארשע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה