שאל את הרב - כללי

לא צריך תוספות

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

בס""ד שלום,שמי גיל ואני שחקן תיאטרון\טלויזיה דתי!!!בשנה האחרונה אני פועל במלוא העוצמה לקירוב של חבריי השחקנים באמצעות הנחת תפילין הבדלה סיפורים משלים וכדו". אני שותה בצמא את הרצאותיו של הרב זמיר כהן ומדהים את חבריי במימצאים.אך לא פעם השמעתי הרצאה של הרב בדיסק שמע(פלאי ה 7)הדברים מרתקים עד שפתאום כשהרב מתאר איך שבת אמורה להיראות נכנסה בעריכה נגינת כינור כביכול כדי לעורר סוג של אמוציונאליות...והתגובה של השומעים שזה פאתטי ואפילו עושה את ההיפך.. לרב כושר דיבור והסברה מרתק ולדעתי אין הוא צריך תוספות מיותרות. הגדולה בהרצאותיו של הרב שהן מדברות יותר לשכל מאשר לרגש. אני חושב שהרב מפנה את ההרצאות לקהל חילוני יותר מאשר לקהל דתי(שבשבילו הדברים ברובם מחזקים את מה שהם ממילא מאמינים בו,מה שאצל קהל חילוני הדברים פעמים רבות הם הוכחה מדהימה לאמיתות תורת ישראל) בברכת יישר כח גדול על כל פועלכם כל שכן בימים אלה שצצות להן כל מיני כתות מפוקפקות שמצליחות לצערינו לתלוש נשמות תמימות. תודה,גיל קפטן

תשובה

בס"ד
 
שלום גיל,
 
שמחתי לקרוא על פעליך והנני לאחל לך הצלחה רבה הן במישור האישי והן בחיזוק הסובבים אותך, מתוך שפע רב ברוחניות ובגשמיות בע"ה.
 
לענין נגינת הכינור, תודה על ההערה. כנראה שהדבר הוכנס בעריכה וטוב שתהיה לעורכים חוות דעת אובייקטיבית מצד השומעים, לתועלת הענין. המייל שלך הועבר אליהם.
 
בידידות והערכה,
 
זמיר כהן


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה