שאל את הרב - כללי

תמונות של נשים צעירות באתר הידברות

  • ב' שבט התשע"ז
אא

שאלה

שלום. איני מעוניינת ששאלתי תתפרסם אבל אני פשוט לא יודעת למי לפנות. יש לי את האפליקציה של הידברות ואני ממש נהנת. אני רואה שהתוכן הוא לא רק לציבור הדתי אלא לכולם וזה ממש יפה. כשאני גולשת אצלכם אני מרגישה בטוחה ששום דבר לא יקפוץ ויחד עם בעלי אנחנו נהנים להתעדכן. ולכן ממש מפתיע לראות שאתם מפרסים תמונות של נשים.. אני לא מדברת על נשים מבוגרות אלא נשים צעירות.. זה משהו שאני רואה הרבה וגם היום למשל את בר רפאלי.. אני חושבת שזה ממש לא מכבד את הגולשים אשר מנסים להכנס לכאן ולא לאתרים אחרים על מנת לשמור על העיניים.. אשמח מאוד להתייחסות, המון תודות! שבוע טוב.

תשובה

לכבוד השואלת,

כאשר הועלה שאלה זו אודות הופעת נשים באתר לפני וועד רבני הידברות, הוחלט דהואיל והאתר עשוי בשביל אנשים חילוניים ומסורתיים, הצעת התוכן תהיה שוה למצב הנמצא למסתובב בחוץ; שאין להתיר להסתובב שם לכתחילה, אמנם מי שצריך ללכת שם בשביל הצורך מותר, ויזהר ויקפיד על שמירת העניים.

ולכן, אין שום היתר ליהודי דתי להקל בשמירת עיניים, וכמובן שהוא חייב לשמור מאיסור דלא תתורו. ולכן אין לו להיכנס לאתר ולראות אותם תכניות, כי הם נעשו בכונה לאנשים חילוניים ומסורתיים דוקא.

בברכה,

צוות הידברות


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:תשובת הידברותתמונות שבאתר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה