אמונה

בקשר להתאהבות וזיווג

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

שלום רב רציתי לספר את הסיפור שלי לפני השאלה ואז לשאול אותה ,, אני בעברי הייתי אמורה להכיר מישהו דרך אתר שידוכים דתי ,, ולא יצא הדבר ,,ממש מניעות ,, לאחר 3 חודשים יצא לי לדבר איתו והתברר לי שהוא נשוי ! אני לגמרי מאוהבת בבחור וכל הזמן חושבת עליו ,, שאלתי היא האם יכול להיות שהוא הזיווג האמיתי שלי מהשמיים ופספסתי אותו ? כי באמת היינו אומרים להכיר ולא יצא לנו הוא ניסה ליצור קשר איתי ואני איתו ולא יצא ,, ועכשיו אנני רוצה להיות איתו ולהכיר ואתו לעומק והוא גם אומר שהוא מאוד היה רוצה להכיר אותי אך הוא כבר נשוי ולכן אין אפשרות מבחינתנו. האם יכול להיות שפספסתי אותו ? והוא אותי ? כי אני ממש מרגישה אליו כאילו הוא נשמתי התאומה .. וכל הזמן חושבת עליו וכו" .. ועוד שאלה, אני ממשיכה להתכתב איתו באינטרנט ובפלאפון לפעמים למרות שעכשיו הפסקנו אבל האם זה אסור גם להתכתב באינטרנט ? ובחור אומר שאם ניפגש [ראינו אחד את השני רק בתמונות ] זה יכול לעזור לנו לצאת מהדמיונות ולהפסיק את הקשר לחלוטין ובכלל זה יעזור לנו האם זה מותר להפגש על מנת לחתוך סופית?

תשובה

שלום וברכה

מוסר ההשכל הוא שההכירות באינטרנט הינו דבר פסול לחלוטין, מתכתבים ומתכתבים ומפתחים קשרים, בוגדים וירטואלית בברית הנישואין, ולבסוף הכל מתפוצץ למפח נפש, וקשה לפתח קשר אמיתי עם הבן זוג הנכון. כמה חבל.

החבר שהתכתבת איתו הינו גבר שבוגד באשתו, כעת רק וירטואלית לכאורה, אבל למה לך להתקשר ולחלום על בן אדם כזה שבסוף הדרך הוא יכול לעשות לך מה שהוא עושה כעת לאשתו. אין שום סיבה הגיונית שהקשר הזה מתאים לך, זהו רק יצר הרע שמבלבל לך ולו את הראש.

תתנתקי ממנו, לגמרי, מהדיבורים וההתכתבויות, ולאט לאט תפסיקי לחשוב עליו. אין צורך וגם אין היתר להיפגש עם גבר נשוי בכדי לצאת מדמיונות, צריך רק לתפוס את הראש ולחשוב לאיזה ביצה נסחפת.

תתנתקי, ויפה שעה אחת קודם. הוא לא בן הזוג שלך, זה לא יתכן. ובעזרת ה´ תמצאי את בן הזוג האמיתי שלך בהקדם.

בהצלחה - מנשה ישראל


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה