אמונה

פחד מחתונה.. דחוף

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

שלום לכבוד הרב, אני בחורה בת 19 בעלת תשובה כשנתיים וחצי ברוך ה`. בין השאלות לגבי שידוכים נתקלתי בשאלה של אם שבנה בן ה-30 לא רוצה להתחתן (ומנסים ושכנע אותו וכו` וכו`..) הרב ענה על השאלה ואמר שיש לקחת אותו לפסיכולוג.. הרבנית שלי רוצה להוציא אותי לשידוכים ויש כבר בקשות רבות ברוך ה` אך למרות שאני מאוד רוצה להתחתן אני מאוד מאוד פוחדת. אולי בגלל גילי (19) יכול להיות שאני לא בשלה. יצאתי לשידוך אחד והייתי לחוצה נורא ומצדי זה לא הסתדר (למרות שהוא רצה להמשיך..). הגיעה לרבנית שלי הצעה על בחור שכולם אומרים שהוא ה"עילוי" של הכולל (בעל תשובה כ-4 שנים) ואני מאוד רוצה לצאת איתו אך פוחדת אפילו שהאפשרות שהוא ימצא חן בעיני ואני "אצטרך" להתחתן..אני יודעת שאני תמיד אפחד! הרבנית שלי אומרת שאסור לדחות שידוכים כי אפשר לפספס את הזיווג..יש לי המון חברות שהתחתנו בגילאי 17-18 ורוב חברותיי נשואות.. השידוכים הכי טובים אצלנו "נחטפים".. אני יודעת שגיל 30 בלי חשיבה על חתונה מצריך פסיכולוג אבל האם גם אני צריכה פסיכולוג? (למרות שאני צעירה) מה אני יכולה לעשות בנדון?! (ושוב.. אני מאוד רוצה אך פוחדת נורא!) אנא עיזרו לי אני בבילבול נוראי ואין לי ישוב הדעת בגלל הנושא!! תודה רבה

תשובה

שלום לך

אכן מומלץ מאוד שתפני לייעוץ ואיבחון מקצועי שיבדקו אם אכן יש לך בעיה הצריכ הטיפול או שאת פשוט עדיין לא בשלה. אל תמתיני לגיל שלושים.

עברה כבר שנה משאלתך הקודמ, ועדין את מרגישה לחוצה מאוד, ולכן אני סבור שכדאי לך לפנות לייעוץ ולהשתחרר מהפחדים ולהינשא בהקדם.

עלי והצליחי - בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה