אמונה

בעיה בעבודה

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

כבוד הרב שלום! רציתי לקבל עצה בנוגע לעניין שיש לי בעבודה. אני קלדנית של כתוביות נסתרות לחרשים, הכוונה היא שבשידור חי אני מקלידה תוכניות למינהן, ואפשר להגדיר בממיר הטלווזיה ולראות את הכתוביות (מיועד לחרשים). העבודה עובדת כך שיושבים שניים ומקלידים ביחד, משפט משפט, שורה שורה. הבעיה שלי היא כזאת, אנחנו צוות וכל פעם שניים אחרים עושים את העבודה, הבעיה שיש מישהי בצוות שמאוד מאטה את העבודה שלנו, היא מאבדת ריכוז באמצע ומפסיקה לכתוב, שולחת שורות לפני הזמן וכו" אני ממש לא יודעת אם להגיד לבוסית או לא, מצד אחד כל הצוות יודע שהיא בעייתית וקשה לעבוד איתה, וזה נורא קשה להביא לתוצאות טובות כשעובדים איתה אבל מצד שני אני לא רוצה שחלילה היא תפוטר בגלל שדיברתי על זה עם הבוסית או תפגע. מה לדעתך עליי לעשות? תודה רבה.

תשובה

שלום וברכה

לפני שאת פונה לבוסית נסי לדבר עם הבחורה עצמה, להסביר לה שחוסר הריכוז שלה פוגע בעבודה שלכן, ונסי למצוא את שורש הבעיה, יתכן והיא מוטרדת ולכן אינה מרוכזת בעבודה, או שאינה שמה לב שהיא "בעייתית".,אולי היא זקוקה לאוזן קשבת או רק להערה חברותית שתחזיר אותה לפוקוס.

אם תתנהלי איתה ברוח טובה וידידותית , בטוחני שהיא תנסה להשתפר ולהתרכז יותר בזמן העבודה.

במידה והדבר לא ישתנה לאחר שהערת לה על כך ,תוכלי לפנות לבוסית ולהסביר לה את הבעיה, אין לך לרחם על העובדת על חשבון העבודה.

בהצלחה – בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה