הלכות ומנהגים

קמיעות.

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

שלום כבוד הרב, האם קיימים כיום קמיעות אמיתיים ?

 

ראיתי את התשובה שלך בנוגע לשאלה הקודמת שלי במייל ורציתי להודות לך. יצא לי לדון עם אחד הרבנים אצלי בביה´כ, והוא למד אצל הרב כדורי והתנסה בכל העניין של קבלה. הוא טוען שכל הקמיעות שהיום מראים זה שטויות, כל הספר שהוציאו לזכרו של הרב מרדכי שרעבי שמלא לחשים וסיפורים על הקמע שלו זה שטויות ובגלל זה הוציאו את זה אחרי שהוא נפטר ועשו עליו כסף.

 

הוא אמר לי שהוא כבר 15 שנה הולך בכל הארץ ואומר שמי שמראה לו היום קמיע אמיתי הוא מביא לו 10 אלף דולר. הוא לא מכחיש את הקמיעות הוא אמר לי שזה אמיתי וצריך תנאים מסוימים כגון טבילה, עור של צבי וכו" וכו" וכן אמר שהרב כדורי התנגד לכל זה.

 

עכשיו ידוע ומוכר כל העניין בנוגע לקמיע שהוציא המקובל העצום ר" מרדכי שרעבי. האם הרב ידוע לו אם כל העניין בנוגע לקמיע שלו זה אמיתי או לא ? האם קיימים כיום קמיעות אמיתיים ? אם תוכל בבקשה לשלוח לי תשובה במייל ולא בפרהסיא באתר.

 

תודה רבה!

תשובה

הגר´ בניהו שמאולי  שליט"א מבקש, כתלמידו המובהק של הרה"צ מרדכי שרעבי זיע"א, לנצל את הבמה של ה"עונג שבת" כדי להעביר מסר חשוב כבדרך אגב לעיסוקנו בנושא: שמעתי מספר פעמים שבציבור מסתובב "קמיע מהרב שרעבי". זה לא נכון, זו שטות! זה דבר לא אמיתי שרבים טועים אחריו וחשוב לפרסם את זה, אין שום קמיע מהרב שרעבי!

על הציבור לדעת שמי שמפרסם כאילו ובידיו קמיע שכזה הוא אדם שאינו דובר אמת שמנצל את תמימות הציבור לצרכיו הפרטיים!


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה