אמונה

האם יש באתר הידברות חומר או סרטון לחוזרים בתשובה

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

שלום רב! יש לי בקשה/שאלה, האם יש באתר הידברות חומר או סרטון לחוזרים בתשובה , מהם הצעדים הראשונים,הנחיות ראשוניות, איך קוראים תפילות ומה אנו מחוייבים, בצעדים ראשונים וכו?

תשובה

שלום וברכה

ברוך הבא ליהדותך, אשריך ואשרי חלקך שזכית יחד עם המונים המונים בני ובנות ישראל להכיר את היהדות, ולצאת לדרך. ובכן, אנו מוכנים להיות לך לרב ולכתובת עבור כל שאלה בעניני יהדות, בין בהלכה, ובין בהשקפה ובמחשבה, בשבילך אנחנו כאן.

הצעידה לעבר שמירת תורה ומצוות מתבצעת בשלבים ובפסיעות חזקות, אבל לא בבת אחת. בתחילת הדרך, מקבלים שמירת שבת כהלכתה, שלשם כך כמובן שיש צורך לעבור על הלכות שבת בקצרה.

שמירת נגיעה ללא נשואים, ושמירת טהרת המשפחה לנשואים, הן מיסודות שמירת כרם בית ישראל. ובעזרת ה` תעלה מעלה מעלה ותזכה לתשובה שלימה, ולא תשאיר מאחור את החברים שלך. תשמע מפעם לפעם הרצאות בעניני יהדות, באתרי היהדות למיניהם, ותקנה אוצרות רוח וכדים שלמים באמונה יהודית טהורה. =איך%20הם%20ידעו? בכדי לחזור בתשובה, אין צורך להשתייך למגזר כל שהוא וללבוש את לבוש המגזר, `תשובה` וקבלת עול מלכות שמים, אפשר בכל מצב ובכל מקום ובכל חברה. אפשר להמשיך לגור בצפון תל אביב או בקרית גת או באילת, ושם להתחיל בשמירת תורה ומצוות, פשוט מאוד מאוד, כפי שכתבתי, שמירת שבת, שמירת טהרת המשפחה, צניעות, ברכות ותפילות, הנחת תפילין וקביעות שעה ביום ללימוד תורה, וכמובן בין אדם לחבירו, לא לרכל, לא לבייש, לא לגנוב, לא לשקר, לכבד את הזולת, וערכים אנושיים נוספים. בכך האדם ממלא את רצון הבורא בשלימות.

בהצלחה בדרכך החדשה - מנשה ישראל


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה