זוגיות

אחרי החתונה

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

שלום רב,אני בת 28 והתחתנתי לפני חודשיים,בעלי הוא גבר בן 37+2 ילדים מנישואים קודמים,לפני החתונה גרנו ביחד והכל היה טוב ויפה,חודש לפני החתונה התחילו אצלי ספקות האם הוא האחד, אך בסוף התחתנו, ואחרי החתונה המצב נהיה בלתי נסבל,אנחנו לא מפסיקים לריב, כאילו שעשו לנו עין הרע, אני יותר מתחזקת בדת, הייתי מאוד רוצה שגם בעלי אך הוא טוען שאני לא יכפה עליו, הוא מניח תפילין, זאת לאחר שביקשתי ממנו, לא זכינו לשמור טהרת המשפחה, מכיוון ששבוע אחרי החתונה גיליתי שאני בהריון, עכשיו אני בחודש שלישי, אני לא רוצה להתגרש, אני מאוד מאוכזבת מחיי הנישואים, לא כך תיארתי אותם, והייתי מאוד רוצה שבעלי יחזור בתשובה, מפריע לי שהוא לא רוחני אלא יותר חומרי, הצעתי לו ללכת לסמינר, הוא אמר שיבוא אך לא יכנס לשיעורים, מה עלי לעשות? תודה מראש, ויישר כוח.

תשובה

שלום לך

לא מתגרשים כל כך מהר, את מצות הטהרה את שומרת כעת מצוין מאחר ואת טהורה כל הזמן ומותרת לבעלך בכל עת, בשעת הלידה את תיאסרי עליו עד להפסקת הדימום, ואז תטבלי שוב אי"ה.

אל תכריחי את בעלך לעשות יותר מידי מצות, הסכימי שיבוא איתך לסמינר גם םא הוא אומר שהוא לא ייכנס לשיעורים, אל תדאגי המארגנים כבר יודעים איך מסתדרים עם אנשים כאלו, הוא יהיה בפנים!! ובעז"ה כאשר הוא יזכה להתחזק, חיך ייהפכו למאושרים ביותר, העיקר שלא תלחיצי אותו, ותתני לו את כל הנדרש לגבר מאשה ותתני לו את האהבה שלו בכל לב, וכך תזכי לחיות איתו בנחת ולבנות את הבית כרצון התורה.

כל זמן שבעלך נותן לך את הזכות לשמור את התורה ולחנך את הילדים כרצונך, אל תריבי איתו. אם תרצי עזרה בהכוונה לסמינר אשמח לעזרך.

בברכה - בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה