הלכות ומנהגים

מערכות יחסים בעבודה

  • כ"ט שבט התשע"ו 
אא

שאלה

בס"ד שלום רב, במקום עבודתי ישנה גברת בתפקיד מנהלת כספים. מיום שהחלה עבודה הצליחה לקומם את כולם עליה להשפיל להכעיס ולגרום עוול לעובדים ואף לספקים שעובדים אתנו מה שנוצר זה שרובנו משתתפים בשיחות פרוזדור אודותיה ועל התסכולים הרבים סביב נוכחותה לאחרונה השפילה עובד וותיק במקום והוא החליט לכתוב מכתב לועד העובדים הוא ביקש שנחתום לו על המכתב האם זה מקובל ? רק לשם הדיוק לפני כשבועיים שלחה לי הודעה בנייד האישי שהיא רואה אותי אחראית למצבו הנפשי של אחד העובדים ואם הוא יעשה לעצמו משה היא רואה בי אחראית לכך . מה גם שהיא כבר פיטרה אותו והפיטורים היו צריכים להכנס לתוקף חודש מאוחר יותר. האם אני יכולה לחתום על המכתב ? כולנו בלי יוצא מן הכלל היינו שמחים שהיא לא תהיה שם עוד.אפילו המנהל רק שהוא חדש ולא יכל לפעול לפיטוריה כעת. האם יש השלכות הלכתיות מוסריות כלשהן על חתימה על המכתב כעין עצומה שתיקרא לועדת משמעת?

תשובה

שלום וברכה

למה לא לחתום?

בהצלחה,

בנימין שמואלי


מתחזקים ומתחזקות, רוצים להתייעץ עם רבני הידברות? שלחו מייל אל tamir@htv.co.il או מלאו פרטים כאן, ונחזור אליכם בהקדם >>
תגיות:פיטוריןחתימה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים