זוגיות

שידוכים - הבחורה גדולה ממני ב-3 שנים

  • ט"ו שבט התשע"ו
אא

שאלה

שלום לכבוד הרב, אתה מפתיע אותי כל פעם מחדש, אנחנו לא מכירים אבל כל פעם כשאתה עונה לי אני קולט שאתה כביכול מעודכן במה שקורה איתי. זה ממש מחמם את הלב. הכרנו דרך שבע ברכות נפגשנו 3 פגישות ארוכות וטובות סיימנו את שלב הבירורים ועכשיו אנחנו לפני החלטה. אני אסביר לך את הדילמה של שנינו בתוספת נתונים: היא מצידה תמיד חלמה להתחתן עם בן תורה שמשקיע את מרב מרצו בלימוד התורה ועקב בררנות יתר היא הגיעה לגיל 35 כאשר היא עדיין רווקה - והיא יודעת שאני לא בן תורה לפחות לא בשנים הקרובות. כמו כן אני גרוש + 1 ואם אנחנו מתחתנים היא צריכה לעבור לגור ביישוב שלי. בקיצור היא צריכה להקריב המוןןןןן. ואני בסה"כ מתפשר על הגיל שלה היא גדולה ממני ב - 3 שנים למרות שמבחינת ניסיון חיים אני מאוד מנוסה והיא לא. מה שכן קצת מדאיג אותי שהיא בחורה דעתנית ולא כנועה ותוסיף לכך את העובדה שהיא גדולה ממני ב - 3 שנים ואני לא האדם הכי אסרטיבי בעולם (בלשון המעטה). אני אשכנזי והיא תימניה שנינו בעלי תשובה יש בינינו כימיה לשנינו יש השקפה חרדית יש לנו את אותם הרצונות. מה אתה אומר כבוד הרב?? ושאלה נוספת הבן שלי לומד במסגרת דתית לאומית והוא נמצא אצלי חצי מהזמן האם לדעתך זה אמור להפריע לנו להקים בית חרדי?? שי

תשובה

שלו וברכה

ברוך ה' אנו זוכרים אותך וזכינו ללוות אותך עוד בחיים עם אשתך הנכה בזמנו וכו' אני תקווה ותפילה שתזכה כעת לחיים טובים ומאושרים לאורך ימים ושנים טובים.

אין כל בעיה להקים בית חרדי בעז"ה.

מציע שתשתקמו ובעז"ה תצליחו. מומלץ ביותר ללכת ליעוץ נישואין לפני החתונה ובעז"ה כך תצליחו מאוד בזוגיות וחייכם יהיו טובים ומאושרים.

בהצלחה ובברכה לבשורות טובות מהרה.

בנימין


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:שידוכיםשאלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה