שאל את הרב - כללי

תמונות לא צנועות::::

  • כ"ז כסלו התשע"ו
אא

שאלה

אני מאוד מאוד אוהב את האתר. והרב זמיר הוא בשבילי אחד מגדולי הדור. אבל רציתי באמת לשאול איך למרות החומרה בראיית נשים, מעלים לאתר תמונות של בנות כמו של רבניות, מפורסמות שמתחזקות וכד'..אני מגלה דעתי שזה באמת גורם להרהורי עבירה.ולדעתי זה קצת מפריע באתר הקדוש הזה. ה' יזכה אותנו בזיכוי הרבים כמו שהדברות מזכה את עם ישראל!

תשובה

שלום רב!

תודה על שאלתך הצודקת לכאורה.

אכן אנו שוקלים זאת כל הזמן, ואשתף אותך בחלק משיקולי המערכת.

לאתר הידברות, כידוע, יש כיום מיליוני כניסות בחודש, רובם המוחלט הינם יהודים שעדיין אינם שומרים תורה ומצוות באופן מלא, חלקם הגדול כמובן נשים. יש להבין שאת כל הציבור הענק הזה הידברות מנסה למשוך ולקרב, ההצלחה הגדולה שלנו היא בגיוון וההתאמה לכל חלקי הציבור, כל אחד מוצא בו את מה שליבו חפץ.

מכאן נובע הצורך גם לדבר לציבור הנשים, כמובן תוך הגבלות צניעות, ובדיקה אחר בדיקה. קח למשל את הכנס הענק בחולון, לולא הפרסום המאסיבי והמושך באתר לא היינו מצליחים להביא לשם 5,000 נשים, חלקן הגדול נשים שעדיין לא שומרות תורה ומצוות, לערב שכולן יצאו משם מחוזקות, קידוש שם שמים שלא היה הרבה זמן.

אבל לך, חשוב מאד לדעת ולזכור שאין זה אתר רק לגברים, כשם שכאשר אתה הולך ברחוב, גם בשכונות חרדיות, אתה שומר על עיניך, כך גם כאשר אתה מגיע לאתרים שהוקמו כדי לקרב יהודים, ביניהם גם נשים, אתה צריך לדעת לשמור על עיניך.

 שוב תודה על שאלתך

ישי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה