אמונה

אני במשבר רציני מהפרידה והוא כבר לא רוצה לשמוע ממני

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

שלום!!! אני נמצאת כרגע במצב בחיים שממש קשה לי אני בוכה ומתפללת לאלוהים כל יום למה זה קורה לי??? אני יודעת ומבינה את כוחה של התפילה אבל כל יום שעובר יותר קשה לי אולי אתה תעזור לי... חייתי עם בן אדם שנה וחצי נתתי מעצמי וביטלתי את עצמי בשבילו משהו שקשה היה לי לעשות.. ואחרי כל זה אנחנו לא מסתדרים אני במשבר רציני מהפרידה והוא כבר לא רוצה לשמוע ממני ורק מתרחק ופתאום הכרתי בן אדם אחר .. אני שואלת למה זה מגיע לי אחרי כל מה שעשיתי בשבילו? למה המרירות הזאת? הפגיעה הקשה? אנחנו דיברנו על חתונה ופתאום כל העולם התהפך נגדי אני חודש כבר בלי חיים הוא עזב את הדירה ואני לבד. מה אני אמורה לעשות לעזוב? להתעקש עליו? ללכת עם הלב ולא עם הראש? ומה עושים שלא מקבלים אהבה חזרה? בבקשה תעזור לי תן לי משהו להתחזק בו... אני מנסה להתחזק בתפילה שלי אבל שוב כל יום שעובר יותר קשה בבקשה אכשהו תעזור לי.. למרות שאני יודעת מה תגיד ומה תאמר אמרתי שווה לנסות. כי ניסיתי כבר הכל וזה חזק ממני וכל יום נשברת יותר. תודה רבה!!!

תשובה

שלום וברכה

הקבלה הראשונה שעליך לקבל היא שלא תשובי עוד לחיות עם גבר בבית אחד ללא נישואין, מלבד האיסור החמור שבדבר, הדבר גורם לכך שהגבר עדיין לא חייב לך, וברגע שהגבר מוצא אחרת נאה וצעירה הוא יעזוב אותך ללא שום בעייה, התפילה יכולה מאוד להועיל שתמציא גבר ירא שמים, אבל לא יכולה להועיל שתגורי עם חבר בבית אחד נגד רצון ה`, וכי איך תבקשי מה` דבר שהוא עצמו אסר עלינו בתורתו.

המידות הרעות שמתגלות בו הם לא דבר חדש אלא שברגע שלא היה צורך במסיכה התגלה האדם כמות שהוא, יש לך לשמוח שהדבר התרחש לפני הנישואין ולא לאחר מכן כאשר כבר היית כבולה אל הבעל. האמיני בה` שיעזור לך ויתן לך את בן זיווגך האמיתי כראוי לך, ואשמח גם אני להתפלל עלייך שתזכילזיווג הגון במהרה. בהצלחה - בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה