אמונה

אני בת 27 בקרוב וכמהה לזוגיות

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

אני בת 27 בקרוב וכמהה לזוגיות כבר שנתיים. אך לצערי פוגשת בחורים לא רציניים. הדבר קירב אותי לדת התחלתי לקרוא תהלים לעיתים קרובות ולהדליק נרות שבת, ללכת להרצאות ולהתיידד עם חברה דתיים או דתיים שחזרו בתשובה ויודעת שאם אתמסד בשמחה אשמור את השבת הערב אני נוסעת (כו בסיוון) לעמוקה - יום פטירתו של רבי יונתן בן עוזיאל כדי להתפלל לזוגיות למרות שהייתי כבר בחנוכה אני מאמינה באמונה שלמה שכל מה שקורה קורה לטובה ושזיווג האדם נקבע טרם היוולדו אך מפחדת שלא אמצא את האדם הנכון מה עליי לעשות במצב בו אני נמצאת בין העולם החילוני שזה העולם אותו אני מכירה רגילה ואוהבת לבין הזכות שניתנה לי להציץ לעולם היהדות אך לא רואה את עצמי בלבוש דתי או חוזרת בתשובה אני מבולבלת מאוד ובתוך תוכי יודעת שחיי העולם החילוני הם חיי שקר.אני מעסיקה עצמי המון בשאלות על האם תהייה לי איפעם זוגיותומתוסכלת מכך יש לציין כי אני בחורה נאה מאוד אקדמאית ומתחילים איתי פשוט האנשים שלא מוצאת איתם שפה משותפת או שלא מחפשים קשר בשלב זה של חייהם.

תשובה

שלום לך

בת ישראל היקרה את כבת ישראל יכולה בוודאי לשמור תורה ומצוות ולמלא את תפקידך בעולם אשר הבורא דורש ממך, ברור לי שהבורא מצפה ממך שתשמרי שבת ואינו רוצה שתמתיני עד שתתמסדי ולהיפך הוא שומר עליך שלא תתחברי למי שלא מתאים לרמה הרוחנית שהבורא מצפה ממך, אם תתחברי לבחור אתיאיסט הרי לא תוכלי להתקדם לשמירת מצוות, ולכן כדי שתקבלי בן זוג לפי רמתך וכפי הדרישות של ה` ממך עלייך להתחזק יותר לכיוון שמירת מצוות, ולהתחיל לשמור שבת מעתה, וככל שתתקרבי יותר לייעודך הרוחני כך תתקרבי יותר לבן זוגך.

הייתי שמח לעזור לך למצוא את הדרך לשמירת מצוות כראוי , ולזכות לחיי העולם הזה ולחיי העולם הבא, ואשמח אם תסבירי לי אילו מצוות קשים לך שאת לא רואה את עצמך מקיימת אותם. מאחר שהינך יודעת שאת כעת חיה בחיי שקר, מה לך עם השקר, את כדורשת אמת תוותרי על כל האמת שלך למען מה מדוע לך להפסיד כל כך הרבה להפסיד את תכליתך בחיים ואת ייעודך האמיתי, תמורת כלום. אני מציע שוב את עזרתי שתצליחי להתקדם בעז"ה ולהגיע לכך שתיישמי את האמת שלך, ותגיעי למטרה שלך בחיים, ובכך תזכי למצוא בן זוג מתאים לך במהרה.

בהצלחה – בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה