זוגיות

החלטה לגבי זיווג

  • כ"ה אדר א' התשע"ד
אא

שאלה

אני נמצאת עם חבר שלי 3.5 שנים, בתקופה האחרונה הקשר במצב לא טוב משום שהוא חזר בתשובה ולמרות שאני מנסה לבוא לקראתו יש ביננו הרבה חילוקי דעות, בנוסף אני מרגישה התרחקות מצדו, כי גם לו לא ברור מה יהיה עם הקשר למרות שהוא אוהב אותי ורוצה רק שאקבל אותו כפי שהוא עכשיו ללא כפיה מצדו לגבי מעשיי. הדבר יוצר מתח, והקשר נגרר בלי כל התקדמות שנראית באופק. אני רוצה כבר להתחתן אך לא בטוחה שנסתדר ולא יודעת איך להחליט האם הוא הזיווג שלי או לא. אני מאמינה ומוכנה לשמור שבת ומצוות הקשורות לבית, אך בינתיים לא מעבר, אני רוצה לעשות דברים כשהם יבואו באמת מהאמונה שלי ולא בגללו. כיצד אוכל להחליט

תשובה

שלום וברכה

את צודקת! אין לך לקיים את המצוות למען חבירך, עדיף לקייימם מתוך אמונה אמיתית. הדבר המומלץ ביותר הוא לעשות פסק זמן בקשר הזוגי, ולבדוק את דרכי התורה ולהגיע אל התורה מתוך ידיעת האמת הברורה שזוהי הדרך של עם ישראל אשר לאורה נלך ובדרך זו הלכו אבותינו ואבות אבותינו במשך 3300 שנה.

לאחר הידיעה הברורה, והכרה העמוקה באמת שבתורת אלוקינו, והאושר הנפלא שישנו להולכים בדרכי ה`, תוכלי לשוב ולהתחבר גם לבן זוגך, והרווחת שני ציפורים במכה אחת, גם זכית לתורת אמת ולמילוי ייעודך בחיים, וגם זכית לבן זוג נפלא.

אני מצידי אשמח מאוד לעזור לך למצוא את הדרך להחדרת האמונה לליבך, כדי שהתקרבותך תבוא מתוך הלב פנימה. חבל לפספס את ההזדמנות טעמי וראי כי טוב ה`!!!

בהצלחה ואשמח להיות בעזרך - בנימין שמואלי


להרחבה ושאלות נוספות, ניתן לפנות אל רבני שו"ת הידברות במייל rav2@htv.co.il
תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה